Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11215
Túto T2 by mal DPB kúpiť, opraviť (kľudne ako T2R - s výzbrojou z T3), prečíslovať na 225, vybaviť tarifným systémom a šup na nostalgické jazdy. Okrem toho na nostalgické jazdy humpľovať aj 9TrHt 53 (dosadiť tarifný systém) a 14Tr 6310 alebo 6311 (podľa toho ktorá je v lepšom stave a s pôvodným červeno-krémovým náterom a odstránenými elektronickými transparentami) a z autobusov na tento účel spraviť 1512 (opraviť, odstrániť elektronické transparenty, dať do pôvodého laku a aktualizovať tarifný systém), 1414 (dosadiť trarifný systém) a prípadne aj 4806 (opraviť a aktualizovať tarifný systém).