Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
| Fleet number: | 7086 | ||||||||||||||||
| Type: | K2YU | ||||||||||||||||
| Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
| Serial number: | 172203 | ||||||||||||||||
| Manufactured: | 1983 | ||||||||||||||||
| In service: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
| Out of service: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
| Withdrawn: | 2009 | ||||||||||||||||
| Acquisition price: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
| Depot: | Krasňany | ||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
| Other data: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
| Last records of service: |
|
.
.

) alebo 275. Údržba vozňov pre "linku H" nie je ako údržba dvojosákov. Dielne majú všetky potrebné veci pre bežnú údržbu zrýchľovačovových vozňov typu T a K. Prevádzkové a úrdžbové náklady nebudú tak vysoké ako pri dvojosákoch.
najhoršie je to v škodovke 2-4 článok....
upravovač fotiek
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11215
Túto T2 by mal DPB kúpiť, opraviť (kľudne ako T2R - s výzbrojou z T3), prečíslovať na 225, vybaviť tarifným systémom a šup na nostalgické jazdy. Okrem toho na nostalgické jazdy humpľovať aj 9TrHt 53 (dosadiť tarifný systém) a 14Tr 6310 alebo 6311 (podľa toho ktorá je v lepšom stave a s pôvodným červeno-krémovým náterom a odstránenými elektronickými transparentami) a z autobusov na tento účel spraviť 1512 (opraviť, odstrániť elektronické transparenty, dať do pôvodého laku a aktualizovať tarifný systém), 1414 (dosadiť trarifný systém) a prípadne aj 4806 (opraviť a aktualizovať tarifný systém).