Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
| Fleet number: | 7086 | ||||||||||||||||
| Type: | K2YU | ||||||||||||||||
| Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
| Serial number: | 172203 | ||||||||||||||||
| Manufactured: | 1983 | ||||||||||||||||
| In service: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
| Out of service: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
| Withdrawn: | 2009 | ||||||||||||||||
| Acquisition price: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
| Depot: | Krasňany | ||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
| Other data: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
| Last records of service: |
|
.
.

) alebo 275. Údržba vozňov pre "linku H" nie je ako údržba dvojosákov. Dielne majú všetky potrebné veci pre bežnú údržbu zrýchľovačovových vozňov typu T a K. Prevádzkové a úrdžbové náklady nebudú tak vysoké ako pri dvojosákoch.
najhoršie je to v škodovke 2-4 článok....
upravovač fotiek
http://www.strassenbahn-online.de/Betriebshof/Tatra/T6C5/Strausberg/17.jpg
Toto veruže nie je opcia nielen pre podmienky Bratislavy, ale celkovo Európy. Nepoviem pre linky s intervalom 15 minút v špičke, alebo pre maličké "šotoprevádzky" kde 3 minúty hore-dolu nikoho netrápia, prípadne pre špeciálne "vozíčkarske" linky, ktoré majú vlastnú chronometráž. Je jasné, prečo sa to v Európe neujalo.
V Európe sa to masovo neujalo. Ostáva dodať "našťastie". Išlo sa cestou nízkopodlažnosti. Nízkopodlažnosť, byť iba čiastočná, bola už v 2. polovici 80. rokov k dispozícii. Áno, aj pre električky na metrovom rozchode (len nie od ČKD Tatra).
1988, rozchod 1000 mm:
http://homepagedesigner.telekom.de/imageprocessor/processor.cls/CMTOI/cm4all/com/widgets/PhotoToi/12/68/75/74/1436956d500/scale_1024_0%3Bdonotenlarge/1436956d500
Aj v severnej Amerike pochopili že hydraulické plošiny sú pomalé, drahé, vyžadujú údržbu a spomaľujú dopravu. Preto sa aj tam vydali cestou nízkopodlažnosti.