Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
| Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||
| Typ: | K2YU | ||||||||||||||||
| Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
| Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
.
.

) alebo 275. Údržba vozňov pre "linku H" nie je ako údržba dvojosákov. Dielne majú všetky potrebné veci pre bežnú údržbu zrýchľovačovových vozňov typu T a K. Prevádzkové a úrdžbové náklady nebudú tak vysoké ako pri dvojosákoch.
najhoršie je to v škodovke 2-4 článok....
upravovač fotiek
https://www.flickr.com/photos/busdudedotcom/13499915114
Originálne úzkorozchodné podvoky PCC je možné upraviť na metrový rozchod:
https://www.bus-planet.com/bus/pictures/Egypt/Egypt-rail/KR-0008.jpg
https://img-fotki.yandex.ru/get/28/132217191.35/0_165be5_e5f76180_orig
https://img-fotki.yandex.ru/get/16159/132217191.36/0_165bf3_1af8ba64_orig
O neičo menšia "vtákovina" (ale stále "Pražský" úlet) by bolo vyrobiť zo 7086 repliku K5AR:
https://transphoto.org/photo/14/64/88/1464881.jpg