Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
| Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||
| Typ: | K2YU | ||||||||||||||||
| Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
| Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
.
.

) alebo 275. Údržba vozňov pre "linku H" nie je ako údržba dvojosákov. Dielne majú všetky potrebné veci pre bežnú údržbu zrýchľovačovových vozňov typu T a K. Prevádzkové a úrdžbové náklady nebudú tak vysoké ako pri dvojosákoch.
najhoršie je to v škodovke 2-4 článok....
Andrej
Nielen ze ich bolo viac, ale tu zase ide o princip ze historiu treba interpretovat z kazdeho uhla. 15 TrM boli od dodania poslednych 15 Tr v 1992 do dodania 21 Tr v 2004 jedine novinky v trolejbusovej doprave, aj po vyradeni museli zaskakovat za trolosory, a v septembri tu budu jazdit dlhsie nez 15 Tr. 6617 by bol podla mna najvhodnejsi vyber, lebo je v originalnom stave a reprezentuje dve serie tychto trolejbusov. 15 Tr na druhej strane je len dlhsia verzia 14 Tr, ktore boli typickejsie a su viac zazivane, a su tiez reprezentovane v zbierke historickych vozidiel. Pekne su to vozy a keby sme boli v Prahe alebo v Brne tak by som nic nehovoril, ale ak ma byt vyber medzi pojazdnou 15 Tr a 15 TrM, tak za mna na 100% 15 TrM.