Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Urbanway 2423
Aj tak sa ale obávam, že keď budeme mať 2881, tak sa asi tak skoro nebude investovať do 1512. Okrem opravy historičákov by sa ale mala riešiť aj prekrytá odstavná plocha, pretože bez nej sa opravené kusy budú zbytočne ničiť.