Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
| Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||
| Typ: | K2YU | ||||||||||||||||
| Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
| Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
.
.

) alebo 275. Údržba vozňov pre "linku H" nie je ako údržba dvojosákov. Dielne majú všetky potrebné veci pre bežnú údržbu zrýchľovačovových vozňov typu T a K. Prevádzkové a úrdžbové náklady nebudú tak vysoké ako pri dvojosákoch.
najhoršie je to v škodovke 2-4 článok....
si
ved prave na to narazam, ze toto by z hladiska usporiadania interieru bol asi prakticky vyrazne horsi problem ako vyhodenie 1-2 sedaciek, jedneho okna a dorobenie nejakej "budy" pre klimu....
na strope su svietidla, vetraky, repraky, su tam pouchytavane madla; riesit tam nejaky celoplosny podhlad nevidim velmi realne a zas fukat chladny vzduch vo voze kdesi pri podlahe vzhladom na fyziku znacne znizuje efektivitu procesu (teplo prirodzene "ide" hore a chlad k zemi, preto sa kurenia obvykle umiestnuju pri podlahe a chladenia pod stropom)
mozno z hladiska "rozvodu" vzduchy by sa dal pouzit zas rezim hodit budu dostredu dlzky vozidla a pod stropom fukat zo strbin aj smer vpred aj smer vzad (ale od idealneho by to malo hodne daleko)