VozidláElektričkyČKD Tatra K2 › #7085

Evidenčné číslo:7085
Typ: K2YU (1983 - 2001)
K2G (od 2001)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 172202
Rok výroby: 1983
Sprevádzkovanie: 1.5.1983
Nadobúdacia cena: 745 020 Kčs
Vozovňa: Krasňany
Domovská linka: 7/3, 17/3 (od 2/2006)
Reklamy: Vianočná električka (11 - 12/2020)
Nehody: Zrážka s kamiónom pri Botanickej záhrade (5/1998).
Rekonštrukcie a úpravy: Po vážnej nehode (1998) bola električka v dielňach DPB zmodernizovaná na typ K2G (výzbroj 2x ČKD TV8, nový interiér, informačný systém BUSE, elektricky ovládaný polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100, nové pracovisko vodiča s ručným radičom Lekov). Pri modernizácii bol havarovaný predný článok nahradený článkom z vozidla #7072. Modernizácia sa neúmerne predĺžila napríklad aj pre nehodu s dielenským žeriavom, ktorý poškodil čelo električky. Začiatok prevádzky s cestujúcimi po modernizácii 7.8.2005.

Dosadenie klimatizácie kabíny vodiča Thermo King (11/2006)

Rekonštrukcia vnútorného vykurovania (2012 - 2013)

Úprava na Vianočnú električku (11/2020) - električka dostala vonkajší vianočný polep, svetelné reťaze v exteriéri aj interiéri, tyče v interiéri dostali modrú farbu, rovnako aj sedadlá dostali modré poťahy.
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 2005)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2005)
BUSE BS 210/4, BUSE BS 210/4, BUSE BS 210/4, BUSE BS 210/1 (od 2005)
BUSE BS 200 (od 2005)
Iné údaje: Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Posledné záznamy o vypravení: 22.9.2021 7/15
21.9.2021 7/8
20.9.2021 7/5
17.9.2021 7/6
16.9.2021 7/16
13.9.2021 7/1
10.9.2021 7/7
8.9.2021 7/7
6.9.2021 7/8
3.9.2021 7/17
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #9:
Tuším, že bavili, ale nakoniec sme tuším dospeli k záveru, že cestujúcim by farebný redesign nepomohol/nezlepšil cestovanie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Nebavili sme sa ale vtedy, že sa im neoplatí robiť plnohodnotnú modernizáciu a stačil by farebný redizajn? T. j. presne toto?
Reakcia na: N/A #7:
Hlavne, že keď som navrhol, že niečo podobné by pomohlo aj T6-kám, aby vyzerali modernejšie, tak všetci tvrdili, že by to boli zbytočne vyhodené peniaze...
Stačilo premaľovať madlá a prečalúniť sedadlá a celý interiér hneď pôsobí oveľa lepším dojmom: https://t.aimg.sk/magaziny/aAF2aZJhSRi3BKnL9DL3QQ.2560~Viano-n-elektri-ka-v-Bratislave.jpg?t=L2ZpdC1pbi8xMDI0eDA&h=gDAZ25AC5Yef_5aBrFSIVQ&e=2145916800&v=2
Škoda že sa takáto pozornosť nevenuje aj bežným električkám.

No zároveň mi napadá otázka, je známe čo bude so 7085 po dodaní nových električiek? Plánuje sa jej ponechanie na účely rôznych špeciálnych jázd?
K2G po príchode k zastávke Blumentál
K2G po príchode na zastávku blumentál
Keby len prerobili vsetky K2Sky na K2G aspon ta K2G vyzerá ako STARÁ KAČICA,ktorá odjazdila v roku 2010 -(30.1.2010)
Reakcia na: Viko #1:
Mala by byť na stredne veľkej prehliadke
Aktualne je odstavena pre nadbytocnost, alebo kvoli dakej zavade?