Bratislavu a Viedeň opäť spoja vlaky po zrekonštruovanej a elektrifikovanej trati cez Marchegg.
Bratislavský samosprávny kraj informoval, že od 11. októbra 2025 bude obnovená premávka vlakov medzi Bratislavou a Viedňou cez Devínsku Novú Ves a Marchegg po 1,5-ročnej komplexnej rekonštrukcii a elektrifikácii železničnej trate v úseku Devínska Nová Ves – štátna hranica. Vlaky na tejto trati budú premávať v hodinovom intervale, pričom v úseku Bratislava hlavná stanica – Devínska Nová Ves sú vlaky zaradené do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji ako linka R20.
Cestovný čas medzi hlavnými stanicami v Bratislave a Viedni sa po rekonštrukcii trate skráti na 56 minút.
Odchody vlakov z Bratislavy do Viedne budú každú hodinu od 4:50 do 23:50 a z Viedne do Bratislavy od 5:14 do 0:14.
mathre
Taurus 1016/1116 vie iba striedavinu, nemá prechodnosť na Slovensku na všetky úseky (1016 dokonca nikde, 1116 len niektoré konkrétne kusy).
KISSy do Žiliny budú jazdiť tak maximálne naše, nie rakúske, opäť hlúposť ktorú si si vymyslel.
Rušne 1144 v Bratislave (okrem ŽST Petržalka, ktorá má 2 koľaje na 15kV) nikdy neuvidíš, dokonca ani v DNV.
Bez Mirelu môžeš jazdiť kdekoľvek, ani Herkulesy 2016 ho nemajú. Jazdí sa na Sifu s obmedzením Vmax na 100 km/h, detto Herkulesy Beacon Rail u VTG čo jazdili a iné rušne.
Napísal si jednu obrovskú znôžku nezmyslov a výmyslov.