Reakcia na: yale #55656:
OK, Torino má 862000 obyvateľov a Bratislava 450 000 obyvateľov. Ak chceš rátať aj cezpoľných, tak ich rátaj aj v Torine, t.j. Torino 1,2 mio - Bratislava 750000 - len pre poriadok.Ja tiež tvrdím, že bratislavský región JE zaujímavý, ale práve preto si myslím, že S-Bahn pomôže cestujúcim zo Záhoria, Pezinka, Viedne, Dunajskej Stredy viac než trasa B metra. Električky do 10 km od centra, od 10 do 100 km S-Bahn so stanicami v širšom centre.
Celkom by ma zaujímalo, akú úlohu by v Tvojich predstavách mal S-Bahn?
ohladne nemecka, oni vedia co robia, nechcu byt odvysli na takych naladach ako je ukrajina, pobaltie alebo polsko. takto to maju direct
yale
Čo sa týka priorít, trasa B je kľúčová - spája Petržalku, nábrežie, centrum, Hlavnú stanicu, Trnavské Mýto a Ružinov, s potenciálom predĺženia na letisko. To by riešilo veľkú časť dopravných nárokov a neobával by som sa toho, že by linka jazdila naprázdno. Stačí si dnes pozrieť, koľko rôznych liniek jazdí po Štefánikovej a Šancovej, to všetko by sa dalo výrazne redukovať s tým, že Hlavná stanica by fungovala ako prestupný uzol zo záhorských smerov.