Reakcia na: ivanbuto #55657:
preco by malo mesto na to prispiet ? lebo je to v jeho "rajone" 
a ake upravy pristavneho mostu chces urobit ? pristavny most sa da iba zburat a postavit novy 4+4 (co sa mimochodom tiez planuje, ale to je nastastie uloha statu).
kapacita pristavneho 50 tisic vozidiel mala byt dosiahnuta podla planovacov az v roku 2015. realita je taka, ze uz 10 rokov ju prekracuje. a to je este stastie ze zeleznicna cast nie je tak vyuzivana. statika je na tom docela zle. tam su neni ziadne zmeny mozne

dalej bratislavu caka vystavba severnej tunelovej tangenty poza jaskovsky rad / hlavnu stanicu s vyustenim na pionierskej, co je hned asi 5-6 miliard korun
sitiny a einsteinova mali byt uz postavene 10 rokov. uz teraz je einsteinova najvytazenejsi usek na slovensku a vlastne jediny "8prudovy" a aj tak je to malo. resp je tam hrdlo od pristavneho az po trnavu

Re #55660 fobust: slovensko ma zasobniky plynu s rezervou na 4 mesiace (relativne nedavno boli rozsirovane), takze slovensku by sa ani teoreticky nic nedialo. navyse rusi nikdy neuzavreli kohutiku tomu kto platil a to ani za komancov zapadnej europe a ani pocas ropnej krizi, v 68, 89 a inych exponovanych obdobiach. takze v tomto by som bol v klude
staci si zistit info
ivanbuto
Rád by som tu počul trochu viac zdôvodnenia. Prečo bude "nutné" stavať nultý okruh, a prečo by mesto na toto malo prispievať značným množstvom peňazí, ktoré by sa radšej mohli investovať do cyklistických sietí a verejnej dopravy?
Pokiaľ viem, tak po spojazdnené tunela Sitiny a po možných úpravách Prístavného mostu už bude existovať plnohodnotný diaľničný obchvat mesta (aj keď niektoré časti sú diaľnica v obci, čo znamená viac miestnej dopravy).