Reakcia na: aquila #55650:
aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ? v bronxe je toho co analizovat to si uz davno mal vediet.Napriklad ci to je efektivne stavat elektricku do bronxu a hlavne ekologicke.Teraz sa im nastolila otazka ze ci radcsej nebude lepsie nechat IAD dalej v takom percente ako bola lebo take elektricka je asi menej elologicka ako IAD.Su uz tym smiesny neviem co sa da take posudzovat?Po architektonickej stanke tam uz nemaju co pokazit a po tej elologickej taktiez.Lenze je to ich zamer a tymto eleman-om to este nedoslo oni teraz posudzuju lebo vidia ze to nema zmysel stavat nic sa tym nevyriesi a oni budu dalej posudzovat a posudzovat a potom pridu volby a my nic my dokonali takze zasa sa nepostavi ani meter kolajiska a pridu ini po nich a ti navrhnu zasa ine riesenie nap.nakup vyradenych konkortov od francie a budu navrhovat spojenie konkortom no a takto to pojde 100rokov a my budeme na hambu celej europy
aquila
ono po zdvihnuti mosta este o ten meter bude vobec zaujimave ako elektricka vybehne a napoji sa na terajsiu siet na tych cca 100 metroch od konca mosta po safko
btw. ujasni si ze v petrzalke tu nikto o tazkom metre nehovori. minimalne po bosakovu nie.
stat mal pripravene 17 miliard nie na metro, ale na NOSNY dopravny system. petrzalska radiala NIE JE _nosny_ system. je to len dalsia radiala, nic viac a hlavne nic nevyriesi. a ako ma yale pravdu, veci skor skomplikuje. a kedze stat na normalnu elektricku neprispeje, dovolim si tvrdit ze to dopadne ako napisal yale
btw. vies co znamena nosny dopravny systeme ?
2 emo: ja som tu svoje argumenty uz predostrel. ja uzemny plan ako modlu neberiem
2 tr3mp: ZSR by neprevadzkovala tunel, mne islo len o spoupracu pri vystavbe. potom by kazdy mal svoj extra tunel, len jeden pre druhy by bol zachranny. tot vsjo.
p.s. aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ?