Reakcia na: yale #55607:
Ty hovoríš, že na električky nebudú peniaze, ale na metro áno. Keby táto diskusia prebiehala pred desiatimi rokmi, hovoril by si to isté? (tieto argumety sa tu stále opakujú)Ja som sa ale chcel baviť o technickom riešení. Napríklad o tom, že by sme mali (v roku 2016) metro z Petržalky po Kamenné námestie s intervalmi 7 minút (Ámos dobre hovorí) so stanicami vzdialenými 1 km s prestupom v meste na pomaloelektričku, s časom 2 minúty na vyhrabanie sa spod zeme. Starý most s vyústením na štvorprúdovú Štúrovu ulicu by svojou úžasnou kapacitou po rekonštrukcii slúžil výhradne IGK (Ľ. Roman sa už teší).
A čo ďalej? Trasa do Dúbravky, zrušenie električiek, zavedenie autobusov s intervalom 15 minút na privážanie ľudí k metru s intervalom 15 minút, alebo nechať električku 1xT3 s intervalom 15 minút (asi trošku luxus)?
Alebo bude mať Bratislava milión obyvateľov + 300k denne prichádzajúcich (tým by lepšie poslúžil S-Bahn)? V tom prípade súhlasím s metrom.
Ámos
Tu mas info o uvere od Dexia banky.
Pise sa vnom okrem ineho aj otom: "že mesto môže finančné prostriedky alebo ich časť splatiť bez akýchkoľvek sankcií aj predčasne a za úver nemusí poskytnúť žiadne ručenie"
Re #55613 tr3mp: No, ja osobne mam z takych dopravnych kolosov ako su podjazdy v centralnej mestskej zone velky strach. Ked sa pozrem na ten na Hodzku mraz mi beha po chrbte. Ale ak by sa to spravilo elegantne...
Sturovu by som vsak uzavrel uplne, teda okrem smeru Safko - Vajanskeho nabrezie, ale smer Dostojevskeho uzavriet. Takisto Vajanskeho nabrezie zuzit, vytvorit tam lievik aby ludia tadial nejazdili, rozsirit chodniky, vysadit stromy. Dnes ked funguje tranzit cez Petrzalku a Einsteinka na jar dostane novy povrch, nie je dovod aby ludia jazdili po nabrezi.
A prejazd cez krizovatku by som nechal len ked uz musi byt, tak podjazdom ale len v smere Vajanskeho - Dostojevskeho. Kazdy kto sa chce dostat na a z Pribinovej by musel ist cez Landererovu a Olejkarsku.