Reakcia na: Presbourg #55493:
neviem, ale ak si dobre pamatam tak rekonstrukcia mosta je nevyhnutna bez ohladu na to ci tade neaka elektricka pojde alebo nie; teda ocakavat ze ked to potiahnem pod zem tak sa na most mozem vysrat a usetrim sa neda; takze naklady na tunel nech su hoc aj tie 4 mld, ked mas 6 mld. na to cele tak ti uz neostane na akekolvek pokracovanie trate do petrzalky a ani na ziadne nove vozidla. Keby v minulosti taki rojkovia ako ty nespekulovali nad roznymi fantasmagoriami tak dnes uz mohla kolajova doprava behat nielen do petrzalky, ale mozno aj vselikam inam...
lebo mesto si chce presadit svoje, aj ked samo na to nema
Ámos
Lebo:
Neviem kto ti dovoli postavit cestny podjazd 100 metrov od Dunaju. Vies co by tam robili spodné vody?
Chod na Hodzko pozriet aky vie byt cestny podjazd nechutny a kompletne rozbije priestor. Ja viem, ze sa to da spravit aj elegantne, tak ako napriklad v KE pri Jakabovom palaci. (Tam je to proste genitalne ze auta vlezu nizsie kvoli chodcom a nie naopak.) Ale to nie je tento pripad.
To ze most bude vyssie nepovazujem za dovod, aby sa tam nejako predlzoval ten najazd. Opat zakryjes umelku a FiFUK. Je to 100 metrov s vascim prevysenim, myslim ze to by kazda elektricka mala zvladnut. Chod kuknut Prahu co tam elektricky zvladaju.
Ja by som to videl v totalnom obmedzeni prejazdu Dostojevskeho - nabrezie (a to predlzenim pesej zony na Mostovej az k Dunaju a zaslepenim nabreznej autostrady z oboch stran) a klasickej urovnovej krizovatky s preferenciou. Skutocne uz ziadne najazdy, estakady a podjazdy v centralne mestskej zone. To su veci, ktore mesto strasne spatia. Samozrejme Safko pesia zona a Stary most bude bez aut alebo len Vajanskeho nabrezie - Arena.