Reakcia na: yale #55656:
OK, Torino má 862000 obyvateľov a Bratislava 450 000 obyvateľov. Ak chceš rátať aj cezpoľných, tak ich rátaj aj v Torine, t.j. Torino 1,2 mio - Bratislava 750000 - len pre poriadok.Ja tiež tvrdím, že bratislavský región JE zaujímavý, ale práve preto si myslím, že S-Bahn pomôže cestujúcim zo Záhoria, Pezinka, Viedne, Dunajskej Stredy viac než trasa B metra. Električky do 10 km od centra, od 10 do 100 km S-Bahn so stanicami v širšom centre.
Celkom by ma zaujímalo, akú úlohu by v Tvojich predstavách mal S-Bahn?
ohladne nemecka, oni vedia co robia, nechcu byt odvysli na takych naladach ako je ukrajina, pobaltie alebo polsko. takto to maju direct
Sommelier
Lukrativne pozemky vzniknute v bezprostrednom okoli novej trate su dostatocnym dovodom, aby sa na tu salinu nasli peniazky. To ze niekto chce to sidlisko nenormalne debilnym neurbanistickym sposobom roztat okrem dialnice este aj priecne polozapustenou, zapustenou alebo nadurovnovou tratou je druha vec vhodna vysetreni na ambulancii doktora Slavika.
Ta radiala sa projektovala pre METRO METRO a METRO. Pod zemou ! Takze pokial to niekto neda pod zem, nech z toho urobi urovnove riesenie tak ako v celej BA.
Ked sa o elektricke bavime. J & T glabal assesment ide stavat v okoli mohutneho presscentra dalsie 20 poschodove kvadre, okrem afficov aj mrte bytovych jednotiek.
Pripocitame Irskeho developera v zone Pribinova. Preco ?
Preco a preco tam niekto nenavrhol prepojenie elektrickovej trate do roku 2030 zo Safarikovho namestia a Petrzalky ?
Ktora by nasledne pokracovala do megazony Plynarenska ?