Neni náhodou to o tych duobusoch novoročný žart?? Lebo volakedy písali ,že ich zakúpily až 11...........
ohladne nemecka, oni vedia co robia, nechcu byt odvysli na takych naladach ako je ukrajina, pobaltie alebo polsko. takto to maju direct



... ale za pár rokov keď zhnijú aj Ik435 budú stále v lepšom stave ako smradobusy (dovtedy tu budeme mať v rámci novej antikoncepcie nakupovania nových vozidiel 15-metrové CNG nebo)
ten sklon je cca 5% ak si dobre spominam 
a taktiez ma yale pravdu, ze nosny system si ziadne mesto nebuduje samo. je to vzdy statna aktivita. to ze mesto BA ukazalo svoju neschopnost a zrieklo sa pomoci stati je uz hold problem bratislavy.
zrejme nie 

aquila
to ze je tranzit po einteinovej plus minus vyrieseny bolo konecne na case, kedze sa jedna o najzatazenejsi usek v republike. ale to neznamena ze mozes v starom meste obmedzit dopravu
tvoje napady celkovo ohladne obmedzovanie IAD v centre su scestne
ale spat k elektricke. uz teraz je centrum pretazene co sa elektriciek tyka a konkretne na kamenom namesti mozu rovno odstavit IAD lebo inak tam nebude stihat interval este 4-5 liniek z petrzalky navyse.
Re #55612 Ámos: aky tlak vznikne z MC na mimourovnovu prestavbu ? a kde a ako ? kde zijes ? ked mesto nie je schopne zrekonstruovat ani zvrsok, ktory je ako oranisko. a pokial nehrozil hygienik zakaznim dopravy, tak mesto neurobilo nic
tie styri co by som pouzil na tunel by si v meste nepouzil, lebo ich nebudes mat
ostatne mesto nebude mat tych 9-10 miliard ani na stavbu petrzalskej radialy, kedze stat mesto neprispeje
Re #55611 Kami: projekty budu bezat aj po roku 2007
Re #55604 Technopol: mesto by na to peniaze malo, keby sa spravalo normalne a neplanovalo uz poslednych 15 rokov stale nieco ine a nepremrhalo uz 1,5 miliardy na rozne projekty