Reakcia na: Ivan3 #168079:
nechápem, že načo sa snaží taká malá krajina ako Slovensko dodať na trh niečo čo tu už je a navyše v tak otrasnom prevedení čo sa týka interiéru. Opakujem, že za tie vyhodené peniaze na vývoj sme už mohli mať 20ks Siemens Desiro a mať tak zabezpečené moderné vlakové jednotky na trate ako 112, 113, 121, 123, 140 (niektoré Os), 143, 144, 145, 151, 152, 153, 154, 160 (niektoré Os), 162, 165, 166, 167, 170 (niektoré Os), 171, 172, 173, 174, 181, 185, 186, 187, 193, 194, 195 a 196. 45-50ks balík Siemensov Desiro by na týchto tratiach pomohol vyriešiť problém zastaralých vlakov. Si zober, že namiesto vyhadzovania peňazí na 813/913 a hentoho šmejda sme už mohli mať za sebou jednu etapu obnovy vozového parku pre regionálne trate a pre slabšie vyťažené Os vlaky na hlavných neelektrifikovaných ťahoch. Takto máme prd a na krku jednu súpravu, ktorá je na úrovni toho čo Nemci vyrábali koncom 80. a začiatkom 90. rokov. Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS
no.ev.di.
S tým nápadom na senzorový semafor som prišiel ja a ešte mám jedne nápad čo sa týka premávky L31/39, aby sa dalo dobre prestupovať na hrane na električky, tak nemohli by L31 a 39 ísť križovatky pri NBS smerom po I. Karvaša okolo Blumentálu a zastavovať na novej zastávke Floriánske nám., tak ako by zastavovali električky na zastávke Floriánske nám. v novej polohe?