Reakcia na: Sheep221 #168075:
ale kde by jazdila natrieskaná MHD? Pozri sa na to reálne, IAD zo Staromestskej, Štefánikovej, Mýtnej, Šancovej či nábrežia nedostavíš a ani by to nebolo normálne. Ide len o to, že na vybraných miestach IAD obmedziť, resp. dávať prednosť električke. Prednosť pre električku v centre by nijak nespôsobila natrieskanosť MHD a tiež keby bolo povolené iba rezidentné parkovanie (ako príklad napr. zóna ohraničená ulicami Štúrova, Dostojevského rad, Dunajská), tak by tam jazdilo menej áut, keďže by si tam nemohol kdejaký odkundes zaparkovať auto na pol dňa. Električky by tých ľudí čo by nechali auto doma pobrali v pohode. Keď budú ľudia vedieť, že v danej oblasti môžu parkovať iba domáci alebo zamestnanci firmy, ktorá tam má garáže, tak jednoducho nechajú auto doma. ŽSR napr. prd dávajú na parkovacie miesta no ich zamestnanci parkujú s autami v priľahlých uliciach a ten, kto tam býva, nemá potom kde zaparkovať, hoci je domáci.
Mike
Tú zastávku na Radlinského a problém s 94, neviem, ale nedozvedel si sa to náhodou od niekoho tuto z fóra? alebo z diskusie k článku na sme? Lebo ak toto oficiálne povedal niekto z DPB, môže byť, ale to je zriedkavý prípad.
Ten (tušim) plk. Lechner je aj zo skúsenosti celkom prístupný, ale neviem aká je na KDI hierarchia a org. štrkutúra. S veľa vecami on súhlasí, ale "dopr. inžinier" - teda policajt zodpovedajúci za patričný obvod s tým nesúhlasí atak sa to neschváli... teda že nie je tam klasický vzťah nadriadený (šéf)- podriadený.
De iure máme proste stav, že každá jedna znema dopravného značenia, ako aj úpravy signálnych plánov CSS prechádzajú operatívnou komisiou, kde to musí pečiatkou odsúhlasiť pracovník magistrátu aj policajt. Obe pečiatky sú nutné a sú rovnocenné.
Pre priemerného "dopravnbého inžiniera" z radov polície sú rovnocenní 1 auto = 1bus = 1 el. súprava, ale = 0 bicykel = 0 chodec... (posledné dve zložky cestnej premávky sa v princípe neakceptujú)
V názore na prácu dopravnej komisie sa v princípe zhodneme. Ja mám dojem, že jej súčasný šéf Uhler (aj keď má veľké plus u mňažesa zapája do diskusií na sme a ba novinách) sa ju snaží posunúť do úplne inej pozície (dôvody nech si hľadá každý sám), než aké jej logicky prináležia.
Projektovanie dopravného značenia na súčasných mestských komunikáciách majú v kompetencií jedine dvaja (možno traja) ľudia na magistráte (ale oni majú toho na starosti ešte oveľa viac, preto saveľa vecí deje na základe podnetov od ľudí), konkrétne to pri nájazde na most apollo z Petržalky skús napísať ako podnet na odp@bratislava.sk, podľa mňa je to dobrý nápad...