Reakcia na: ivanbuto #168073:
treba skúsiť aspoň niekde nejakú vec spustiť a dokázať, že IAD nemusí mať všade "zelenú" a potom sa snáď od tej jednej zdarnej situácie podarí odraziť. Ideálne by bolo to nakopnúť na Radlinského a potom už mať toto eso v rukáve a aplikovať ho aj inde.P.S.: Kto dal povolenie na vybudovanie prejazdu cez električkovú trať tam kde boli kedysi kúpele Centrál? Ma zaráža, že výjazdov pre IAD z garáží a od nákupných centier je povolená výstavba všade, príp. to ešte doplnia géniovia semafórmi, aby to nebolo, že tí na hlavnej majú vždy prednosť (t.j. aj MHD). ?

Martin Fundárek
Ale keďže prvé IC odchádza z BA ešte pred šiestou ráno a ďalšie až dlho po špičke, tak by sa to prvé IC dalo previezť "ešte pred špičkou", t.j. interval 15/30 by začínal až po tomto IC, predtým by bolo 30/60; poobede pri rovnakom špičkovom intervale (30/60) by už mohlo ísť v pohode.
Druhá vec je, či je potrebný v rannej špici interval 15 min. aj v smere BA-PK; možno by stačilo 30 min. BA-TT s tým, že raz za hodinu by sa previezli do PK náležitosti pre dva osobáky PK-BA ako Sv. Vo vzniknutej diere by sa mohol previezť IC s tým, že osobák z Cífera do TT by mohol ísť po nesprávnej, čím by sa vyriešil problém na Doline.