Reakcia na: Mike #168064:
o tom, že v prospech elín sa niečo mohlo skúšať robiť nepochybujem, lenže potom je chyba mesta alternatívne dpb, že neukázali konkrétne - "toto sme chceli, ale tento orgán to pre dôvody (prípadne vymyslené dôvody) X a Y neschválil a urobili sme toto, aby sme dôvody XaY vyvrátili" jediné, čo sa v poslednom čase dostalo "von" je tuším Radlinského a neschválená viedenská zastávka + zrušenie možného prestupu na hrane aj pre L94, lenže za to treba mlátiť v jednom kuse do policajtov a prípadne mesta, že si nedokáže obhájiť svoje stanovisko...-aj tu na fóre mal tuším Dunčo návrh, že aj v súčasnej situácii (pri ktorej práve policajti nei sú tam, kde by mali byť) by sa v najhoršom prípade dal umiestniť jeden senzorový semafor, ktorý by automaticky dával červenú po vjazde eliny do zastávky...
- mimochodom, keď vravíš, že v komisii je šéf KDI, tak ako to, že jeho podriadení úspešne sabotujú, čo sa dá, a stále sú na svojich miestach? Potom od tejto komisie skutočne netreba mať veľké očakávania. Navyše keď na možnosti preferencie MHD, ktoré si vyžadujú minimálne náklady (prestavenie zelenej na šafku, či namaľovanie buspruhov,/napr. na Apolle mohol byť už rok namaľovaný od rozdelenia nájazdu medzi apollo a prístavný minimálne až po prípojku z einsteinovej namiesto súčasného zúženia z 2 na 1 pruh/) predseda komisie skonštatuje, že komisia nerieši čiastkové problémy... čiže potom de facto jediným cieľom tejto komisie je vytvorenie plánu dopravnej obslužnosti (čo vytvorí niekto iný bez ohľadu na to, či komisia existuje, alebo nie) a rozdelenie kompetencií medzi mesto a dpb (kde by malo mesto ako objednávateľ povedať, že chceme to a to a zaplatíme toľkoto a na to tiež netreba politickú komisiu)
- ozaj, keď spomínaš, že podľa policajtov je kus ako kus (1 auto = 1 bus = 1 tram, tak účastníkom cestnej premávky je aj 1 cyklista a 1 chodec... či v BA to neplatí?

- tak určite račianska radiála, ktorá zo začiatku vo veľkej časti ide popri ceste je iná ako karlsdorfská, či vajnorská, ktorá je obklopená cestou z oboch strán, pričom račianska je až po stanicu vlastne "mimo" cesty... len sa po predchádzajúcich mediálnych skúsenostiach obávam toho, že na svk neexistuje spôsob, že v prípade "zvrzanej" práce (buď výsledkovo alebo pri výbere dodávateľa) bude žiadať EU peniaze späť, no mesto už od človeka, ktorý to pokazil neuvidí ani ň...
S499.1023