že nedokážeme urobiť poriadnu preferenciu (viď Karlovka), ale pýtame peniaze na jej vybudovanie, takže to celé zas dopadne tak, že ich budeme musieť vrátiť, ale od danej firmy ich už nikto nezíska späť...
Tak to sme sa možno nerozumeli. Mladý človek Dunčo nikdy nestratí svoju tuposť a mladý človek Lánik nikdy nestratí svoju xenofóbnu komofašistickú nenávisť. Tých pokojne odsúdim aj na základe netovej diskusie ? .
ja som ti to vravel vzdy. Musis dat cas mladym ludom aby stratili vekom cast zo svojej radikalnosti - tu si musis pamatat aj u seba ? a neodsudzovat a posudzovat ludi na zaklade netovej diskusie.
?
hovoris o inom narode, tak si tych "feferonov" strc niekam. Od ineho by to bolo mozno OK ale od teba nie!
A do zahranicnej a mensinovej politiky Ukrajiny a Madarska sa vyznas tak ako do vsetkeho!
Neviem, kedy sa má voliť predseda predstavenstva, či hneď na prvom, ustanovujúcom zasadnutí. Rozhodnúť sa môžem na základe toho, že kandidáti predstavia nejaký program, ciele.
Bratislava žiada peniaze z EÚ fondov na preferenciu električkových tratí? ?
alebo len predseda pos*aneckej komisie dopravy je mimo?
kto sa chce pobaviť, tak tu je popísaná úloha "komisie" priamo Uhlerom z webu: komisia "...neexistuje preto, aby riešila čiastkové problémy. To by sme sa zahrabali v detailoch, z ktorých by sme sa nikdy nedostali. Je pravdou, že niekedy sa k takémuto problému dostaneme, ale ide o dlhodobo neriešené problémy, ktoré nie sú ochotní riešiť úradníci. ? Úlohou komisie dopravy je byť poradným orgánom zastupiteľstva a riešenie koncepčných vecí. Podľa mňa plán dopravnej obslužnosti takouto koncepčnou záležitosťou je. Tiež považujem za koncepčné riešenie preferenciu električkovej dopravy, na ktoré žiadame europeniaze. Podobne aj nosný systém MHD / TEN-T / koľajová doprava v Petržalke. ...... Snažíme sa nájsť vhodný model pre rozhodnutia vo veciach dopravných výkonov. Tieto boli často ponechané DPB, pričom by ich mal riešiť magistrát a od DPB objednať ich realizáciu. Je to dlhodobý proces." blablabla...
a jazdia narvané, či tak akurát? Ja by som povedal, že "vďaka" dobre spaveným grafikonom, kde keď L1 chytí malé meškanie, tak ide s L2 za zadkom a napriek tomu, že L2 ide až na Zlaté piesky, tak je v nej ľudí akurát tak na všetky sedadlá + 10-20 na stojáka.
Problem je ze ty slovo korporacia pouzivas v trochu inom vyzname. Ale dobre, konecne ho chapes. Anyway, aj tak celkovo nemas uplne pravdu Tam je kopa dalsich elementov, ale tie tu nema zmysel riesit, lebo to chce racionalnu debatu.
Všimol som si aj ja, že v poslednej dobe jazdia na linke 2 sólo vozidlá, ale vzhľadom k tomu že ide o 7303, 7304 a 7720, čo sú záložné vozidlá, tak to bude asi skôr náhoda, ako zmena vo výprave.
kocúrkovo v dpb http://bratislava.sme.sk/c/5940014/dopravny-podnik-bude-mat-noveho-sefa.html
"Belfiho začiatkom júna mestskí poslanci zvolili za člena predstavenstva... Pravicové kluby hovoria, že nejde o ich nominanta, Robert Kaliňák tvrdí, že si nepamätá si, že by bol Belfi ich kandidátom. Milan Ftáčnik hovorí, že Belfiho do predstavenstva nenavrhol" ?
Žeby ďalší tajný JeTiho kôň?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ivan3