Reakcia na: MiroBA #168102:
ako samotná ne-nízkopodlažnosť by nebola ani tak na vážnu kritku ako to,že do vyvýšenej časti vedú 4 schody! a to je prosím už dosť, keď si zoberieš, že do klasických osobných vozňov z nástupišťa vyšlapeš 2-3 schody. Pripadá to celé ako keby zobrali predok od Siemensu alebo Stadleru a zvyšok navrhovali sami, t.j. tie okná. Náter tomu dodávať taký zastaralý nádych spolu aj s tými oknami, ale čert ho vzal, to sa môže natrieť aj na zeleno alebo modro trebars. Podstatné je, že za ti peniaze na vývoj a neskôr zakázku na 10-15 ks (na viac to nevidím) nebolo treba vyhadzovať peniaze. O 840 moc neviem, tak sa nevyjadrujem avšak k 425 poviem toľko, že oproti svojím predchodcom na TEŽ radu 420.95 majú menšiu kapacitu (čiže musia chodiť vo dvojiciach) a museli sa kvôli nim upravovať niektoré oblúky kvôli prechodnosti, čo považujem za trapas.Experiment radu 755, ktorý neodviezol ani jeden vlak a myslím, že aj rovnako zdochlý experiment 772 sú vernou demonštráciou nemohúcnosti. 773 a 774 (malý a veľký somár) tiež nedostali svoju prezývku nadarmo.
no.ev.di.