Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #168095:
čo je na 840 zlé? Nie je to náhodou licenčná výroba nejakého vozíka od Stadleru, lebo tá maska našich 840 je akoby cez kopírák s vozidlami od Stadleru.

Re #168093 Petto: Desiro je interiérom silne podobné Talentu alebo Flirtu, ibaže je kratšie a je to diesel.

Re #168092 Sheep221: TS Martin alebo SZM Dubnica nad Váhom kedysi vyrábali rušne radu 702, 710, 725, 726, 735, 770 a 771. Keď už chcel tuzemský výrobca na niečom stavať, tak mohli tieto závody pokračovať vo vývoji nových radov dieselových lokomotív na základe skúseností z výroby týchto rušňov. Samozrejme, by na výrobu náhrady za rady 750 až 754 bolo treda know-how od iného výrobcu, príp. vyrábať vlastné veci.
Reakcia na: Petto #168086:
ja som jednoznačne za to, aby sa podporila domáca výroba, ale aj aby to motivovalo domácich k tomu aby vyrábali kvalitu. Na ŽOS je na riť to, že sa de facto nesnaží dobehnúť výrobcov moderných vlakových jednotiek ale vyrába iba také lacné plagiáty, keďže v prípade potreby naliatia peniažkov do kasy štát ochotne zaskočí. Kubáček na vlaky.net povedal, že my zbytočne vylievame peniaze do ŽOSiek na takéto projekty, keď v zahraničí sa vyrába kvalita a aj za rozumnú cenu. Nehovorím, že nech nepodporujeme domáceho výrobcu alebo nech kupujeme iba zo západu, no vrážali sme peniaze do 811,812,813,755,773,774 a teraz už aj 756 a 757, no všetko to sú iba rušne postavené na základe už starších radov aj s použitím niektorých častí. Takto nemáme na Slovensku nič poriadne, máme vlastnú "výrobu", ktorá skončí na pár kusoch a peniaze, ktoré do toho vrazíme, skončia vo vačku tým čo šéfujú ŽOSke a tým čo jej dohadzujú kšefty na takéto trapošiny.

P.S.: Ten kontakt so SORkou by nám mohli Libchavy predviesť, však keď sa každý diskutujúci z imdh.sk zloží po 5€ tak to dáme dokopy na jednu NB18 ? príp. si zlepíme vlastnú a pevnejšiu z bambusov ?
Reakcia na: MiroBA #168091:
To, že 840 sú lepšie, je len tvoja osobná domnienka. V ZSSK prevláda našťastie iný názor.
Reakcia na: Martin Fundárek #168089:
aj na hustejsie intervaly elin by boli vozidla, nu musel by si na to rozpajat supravy, co sa uz viacmenej trochu deje na L2. No len by to zhltlo viac soferov.
Reakcia na: MiroBA #168091:
Co ti tak strasne vadi na novych 861kach ? Mne sa tiez osobne nepaci okenna cast exterieru, ale to je detail. Vobec to nevyzera tak strasne. Ani Desiro nie je extrakrasavec, Talent sa mne osobne lubi najviac.
Reakcia na: MiroBA #168091:
Myslim ze to ze sa tu aspon nieco vyvija by trebalo cenit, ano nemame sancu konkurovat svetovym technologickym gigantom ako je siemens ale aj tak. Preto sa u nas nic pomaly nevyraba ani nevyvija lebo my sami to nepodporujeme a ked aj dakto hej, tak je z toho problem.
Re #168089 Martin Fundárek: no to je tiez pravda
Reakcia na: no.ev.di. #168070:

K 861 - To si vystihol. Ja som si tie fotky teraz mrkol a mne to príde ako nejaký motorák zo 60tich let 😃 ...aspoň ten náter by som dal iný..aspoň tie priečky zatrel čiernou farbou.
....Ja rečnícky pýtam -kedy začnú vyvíjať na SR volačo "normálne" na úrovni 21.storočia. Vrútky vymýšľajú "teplú vodu" to sa nedá porovnať z Talent-om alebo Desiro-m. Ja neviem, prečo sa nepokračuje vo výrobe už overených, schválených a dizajnovo lepších jednotiek 840ZSSK.
...ach to Slovensko naše.
Reakcia na: Martin Fundárek #168089:
Autobusy by aj boli...
Reakcia na: Sheep221 #168087:
A predovšetkým na hustejšie intervaly nemá vozidlá.
Tak reklamné televízory by sa mali objaviť aj v iných mestách a na železnici:
http://www.tyden.cz/rubriky/media/reklama/v-bratislavskych-tramvajich-a-autobusech-promitaji-filmy_204739.html
"Již jsme se dohodli s městem Poprad a jednáme s železnicí, aby systém mohl být zaveden v některých rychlíkových spojích," řekl on-line deníku TÝDEN.CZ Juraj Lín."
Reakcia na: Ivan3 #168080:
Mesto nema z coho zaplatit hustejsie intervaly. Jedinym riesenim by bolo reorganizovat dopravu v centre s tym ze niekde by chodili len auta, a inde zase len MHD. Do istej miery to bude stale problem lebo centrum ma male ulice a uz pomaly niesu moznosti ako kompenzovat ich priepustnost.
Reakcia na: no.ev.di. #168084:
Ja nevidim tak tragicky nase nove motorove jednotky - rad 861, designovo su nahodou pekne ( vadi mi trosku len okenna cast) ,az sa cudujem ze je to SK vyroba. Mohli sme mat mozno viac Siemensov,ale takto sme aspon podporili SK vyvojarov.
Reakcia na: Ruslan #168082:
a stale len tie Karosy maju nehody s vlakmi, kedy uz uvidime kontakt vlaku so Sorkou ? ?
Reakcia na: Ivan3 #168079:
nechápem, že načo sa snaží taká malá krajina ako Slovensko dodať na trh niečo čo tu už je a navyše v tak otrasnom prevedení čo sa týka interiéru. Opakujem, že za tie vyhodené peniaze na vývoj sme už mohli mať 20ks Siemens Desiro a mať tak zabezpečené moderné vlakové jednotky na trate ako 112, 113, 121, 123, 140 (niektoré Os), 143, 144, 145, 151, 152, 153, 154, 160 (niektoré Os), 162, 165, 166, 167, 170 (niektoré Os), 171, 172, 173, 174, 181, 185, 186, 187, 193, 194, 195 a 196. 45-50ks balík Siemensov Desiro by na týchto tratiach pomohol vyriešiť problém zastaralých vlakov. Si zober, že namiesto vyhadzovania peňazí na 813/913 a hentoho šmejda sme už mohli mať za sebou jednu etapu obnovy vozového parku pre regionálne trate a pre slabšie vyťažené Os vlaky na hlavných neelektrifikovaných ťahoch. Takto máme prd a na krku jednu súpravu, ktorá je na úrovni toho čo Nemci vyrábali koncom 80. a začiatkom 90. rokov. Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS
Reakcia na: Ivan3 #168080:
neviem kde si nabral, že to bolo v móde v 60. rokoch minulého storočia, podľa tých čísel poklesu a úpadku by som povedal, že niekedy v 60. rokoch začali ľudia prechádzať vo väčšom na IAD, no kritické hodnoty to začalo naberať v 80. rokoch a pokračuje to dodnes. Najviac na to doplatila osobná doprava na regionálnych železniciach. Na TA3 padol taký múdry výrok :"Slovensko prežíva automobilovú pubertu." Mnoho ľudí dodnes nevie nechať auto doma a ísť MHD, ibaže ani nikto nič neurobil preto aby napr. mohli ľudia svoje autá odparkovať na termináloch Park and Ride.
http://krimi.cas.sk/clanok/200574/horor-z-ciech-autobus-uviazol-na-kolajach-potom-ho-zmietol-vlak.html

"Autobus plzenskej MHD mal poruchu, pre ktorú zostal stáť na koľajisku. Cestujúci stihli vystúpiť pár sekúnd pred nárazom vlaku."

- podobne ako u nás 2636... ?
Reakcia na: Ivan3 #168079:
Hlavne keď je vozidlo plnšie je to priam až vyhovujúce
Reakcia na: Sheep221 #168075:
Natřískanost v MHD se řeší zkrácením intervalů. Co se týče aut, tak upřednostńování IAD bylo in v 60. letech minulého století. V roce 2011 je to ukázka zaostalosti. Takže bus pruhy a úzká hrdla? Nejsi rezident? Tak autem neprojedeš. Nazdar. Takže tvé názory patří do 60. let čus.
Reakcia na: no.ev.di. #168070:
Tak nízkopodlažnost tam je pro chromé a vozíčkáře dostačující. Ostatní snad budou používat vysokopodlažní část. Náctiletí snad nepotřebují NP část.
Za Capacity zbytočné vyhodené peniaze mohli sme kúpiť túto náhodne podobne vyzerajúcu verziu ?

http://image.made-in-china.com/2f0j00gemtZfhrhDqk/18m-Brt-Articulated-Bus-YS6186G-.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.