Do Bratislavy sa hodi lubovolny autobus. V podstate cokolvek, co sa teraz v strednej Europe predava. Karosy 950/960, Solarisy, CityBusy, Mercedesy, Ikarusy atd. Skutocne sa vam tam hodi kazde jedno z vyssie uvedenych vozidiel. (Ma to ovsem jednu podmienku: vyhodit celu udrzbu a najat novu. Tie autobusy totiz urcite preziju bratislavske cesty, ale nepreziju bratislavsku udrzbu.)
A hlavne, nie je cas na akademicke premyslanie o tom, cim sa budete vozit az raz mozno dostavaju nejaky nosny system ci co. Vam sa rozkladaju autobusy pod zadkami TERAZ a TERAZ je aj cas na nakup novych. (Dufam, ze zase niekoho napadne stokusova seria, aby potom po case uhnilo sto autobusov naraz.)
Tvrdenie o tom, ze Agoru nie, lebo je zastarala, mi od ust Bratislavcana pride chucpe. Mate vy vo vozovom parku nieco aspon rovnako zastaralej koncepcie ako je Agora? Nemate.
Otazka rozpoctu mi tiez zostava nejasna, ked Presov ma na obyvatela rozpocet polovicny ako Blava, Agory ma dve a i desat-dvanast-rocne busy (podotykam, Karosy) su v takom stave, ako ste nedavno obdivovali na fotkach vyradenych Karos z Prahy. Tie problemy nie su rozpoctove. Skutocne problemy su neschopnost managementu DPB (prerozdelovanie financii, kontrola kvality prace podriadenych) a pracovnikov dielni a vrcharov (neudrzba vozov, nezaujem o pracu, stavby tr vedeni pripominajuce snury na pradlo).
A hlavne, nie je cas na akademicke premyslanie o tom, cim sa budete vozit az raz mozno dostavaju nejaky nosny system ci co. Vam sa rozkladaju autobusy pod zadkami TERAZ a TERAZ je aj cas na nakup novych. (Dufam, ze zase niekoho napadne stokusova seria, aby potom po case uhnilo sto autobusov naraz.)
Tvrdenie o tom, ze Agoru nie, lebo je zastarala, mi od ust Bratislavcana pride chucpe. Mate vy vo vozovom parku nieco aspon rovnako zastaralej koncepcie ako je Agora? Nemate.
Otazka rozpoctu mi tiez zostava nejasna, ked Presov ma na obyvatela rozpocet polovicny ako Blava, Agory ma dve a i desat-dvanast-rocne busy (podotykam, Karosy) su v takom stave, ako ste nedavno obdivovali na fotkach vyradenych Karos z Prahy. Tie problemy nie su rozpoctove. Skutocne problemy su neschopnost managementu DPB (prerozdelovanie financii, kontrola kvality prace podriadenych) a pracovnikov dielni a vrcharov (neudrzba vozov, nezaujem o pracu, stavby tr vedeni pripominajuce snury na pradlo).
J
Takisto som nepísal že Citaro je širšie ale, že sa mi zdá. Jeho údaje nemám. Znovu- čítaj poriadne.
Normálne mám pocit, že ti skôr vadí, že v BA sa rozmýšla o lepších vozoch ako máte vy. Aj keď netvrdím, že sa kupovať budú.
Zaujmala by ma dlhová služba Prahy, ak ti také slovo niečo hovorí. Nezabudni na tých posledných 5mld CZK. čo si Praha požičala.
Tuším bol väčší kľud keď si sem nechodil. Tvoje bezhlavé obhajovanie prahy je trápne.
Bohužial si nepochopil o čom európska integrácia je. Nie o súperení ale spolupráci. Zlatý európsky trojuholník Bratislava-Wien-Budapest, je podľa ekonómov najperspektívnejšia oblasť. A tým Viedeň velmi pomáha Bratislave. Veď ja ako podnikateľ si dám kancel do lacnej BA a mám blízko Viedeň (50km) a Budapešt. Tam sú tie kancle a prevádzkové náklady oveľa vyššie.