Zaujmavé je, že ten vodič nám ukazoval, že mu na výpravni dali dve handry a prípravok (zabudli metlu) a chystal sa to zajtra, teda už dnes, čistiť. Teda mu to nariadili. A rozpočet mesta má čo dočinenie s DPB, lebo okrem bežných výdavkov sú tu aj kapitálové na nákup nových vozidiel. A tie dáva hlavne mesto.
To Citaro malo BA poznávaciu značku. Mercedes tu spravil zastúpenie pre strednú európu. Tak som to aspoň pochopil. Čiže je tu aj perspektíva servisu v Bratislave,čo by bolo veľmo výhodné ako Agora z FR. A tá je už koncepčne zastaralá.
To Citaro malo BA poznávaciu značku. Mercedes tu spravil zastúpenie pre strednú európu. Tak som to aspoň pochopil. Čiže je tu aj perspektíva servisu v Bratislave,čo by bolo veľmo výhodné ako Agora z FR. A tá je už koncepčne zastaralá.
Vladimír
M@rtin: Teba len upororním, že ani Solaris sa neopravuje kladivom, ale odbodbnými postupmi ako si ich popísal pri CityBusoch a Mercedesoch.
Stará doba sa jednoducho skončila, s tým sa treba zmieriť. Kto chce nový bus, musí sa vedieť oň postarať.