Reakcia na: Martin Fundárek #123117:
Akonáhle bude existovať prepojenie Petržalka - Filiálka, tak význam Hlavnej stanice pôjde dole nie? Inak škoda, že sa prestali využívať koľaje hore nad nástupišťami autobusov. Viem, že je to muzeálna koľaj a v budove pri koľajach sídli múzeum dopravy. Neviem koľko koľají tam je a či by tam bolo možné nástupište. Každopádne by sa tam dali končiť vlaky prichádzajúce zo smeru Kúty, ktoré končia v BA. Vyžadovalo by si to veľké náklady ale predstav si aké by to bolo, že by sa ľudia prešli od vlaku buď budove na rohu Pražskej/Šancovej alebo by mohli zliezť dole k autobusovému nástupišťu, ktoré by samozrejme muselo byť posunuté aby sa tam mohol spraviť hore perón. Potom by budove hlavnej stanice neprekážalo vôbec keby neexistovala tá prístavba a šla by dole - ostal by len historický originál.
luky133
and
Re #123113 Martin Fundárek: No skúsim teda požiadať o rozpočet popr. faktúru za nejakú opravu trate lebo ma zaujímajú tieto údaje. Pokiaľ viem aj jeden občan, ktorý môže mať cca ?22 rokov? žiadal zase od mesta nejakú zápisnicu zo zasadnutia alebo niečo a nechcelo mu ju poskytnúť tak zažaloval Bratislavu a nedávno vyhral súdny spor. Ale súdiť sa mi nechce nemám na to nervy a peniaze na to dávať nebudem asi.