Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #123130:
"Potom nechápem tú dlhoročnú tencenciu v BA diametrálne linky likvidovať. Koľko aj na tomto fóre bolo kriku že linky odvšadial všade nemôžu jednoducho byť? A ja sa pýtam aká je to spravodlivosť??? Niektorí môžu mať a iní zase nie?
Ja som sa len držal dlhoročnej tendencie v Bratislave. Dobre nech sú diametrálne linky, ale potom aj ja si teda prosím byvalú 117 alebo 59(to mi je jedno aké čislo) s celodenným intervalom -večer by mne osobne veľmi bodla a premňa nech stojí aj v centre. A prosím si aj bývalú 112sku aj 21čku a 54ku. Toto nám všetko zobrali -keď diametrálne linky tak pre všetkých. Naše sídlisko je tiež veľké, je tu X 12posch. domov. Od nás ľudia nepotrebujú pohodlne cestovať? "
- priame linky pojdu vsade iba z centra BA - z DD!!! ☺
Reakcia na: MiroBA #123135:
"Tak si prosím do Petržalky Električkovú trať -už dobrých 25 rokov tu výstavba mešká. To vieme všetci." ?
Reakcia na: Kakke #123136:
..."takých čo pravidelne zavádzajú ako im ide o preferenciu MHD a skvalitnenie"... ?
Reakcia na: S499.1023 #123129:
Alebo je to priaznivec Poltretinu. ?
Prosím Vás, kde sa nachádza ten nový most do Lamača v oblasti Zidiny/Segnáre? Napadlo ma, či by sa tediaľ nedala presmerovať linka 38 a obsluhovala by tak celú ulicu Segnáre a napájala by sa na zastávke Lediny. Nastupuje veľa ľudí na Segnároch?
Reakcia na: MiroBA #123110:
za pouyitie komunikacie pre MHD sa v norsku plati myto v rozsahu 3,5 - 7 eur za vstup. Niektore mytnice pustia len MHD a tie su vacsinou zabezpecene rampou
Reakcia na: Martin Fundárek #123117:
Akonáhle bude existovať prepojenie Petržalka - Filiálka, tak význam Hlavnej stanice pôjde dole nie? Inak škoda, že sa prestali využívať koľaje hore nad nástupišťami autobusov. Viem, že je to muzeálna koľaj a v budove pri koľajach sídli múzeum dopravy. Neviem koľko koľají tam je a či by tam bolo možné nástupište. Každopádne by sa tam dali končiť vlaky prichádzajúce zo smeru Kúty, ktoré končia v BA. Vyžadovalo by si to veľké náklady ale predstav si aké by to bolo, že by sa ľudia prešli od vlaku buď budove na rohu Pražskej/Šancovej alebo by mohli zliezť dole k autobusovému nástupišťu, ktoré by samozrejme muselo byť posunuté aby sa tam mohol spraviť hore perón. Potom by budove hlavnej stanice neprekážalo vôbec keby neexistovala tá prístavba a šla by dole - ostal by len historický originál.
Reakcia na: MiroBA #123134:
Priestor? Pred prístavbou je veľká vyasfaltovaná plocha. Nie je zas extra veľká ale daný priestor by sa dal aj nejak kreatívnejšie využiť ako na odhadzovanie špakov a žuvačiek. ? Čo sa týka električky nechal by som ju tam kde je, len s tým, že od zastávky Predstaničné nám. by som ju začal zapúšťať pod zem, tak aby mohla vyústiť na Pražskej a pokračovať na Patrónku a ďalej cez dnes už MHDčkou neobsluhované Polianky na Harmincovu kde by sa napájala na existujúcu trať v Dúbravke.
Reakcia na: Martin Fundárek #123118:
No ja by som nenechal na moste žiadny pruh pre gumokoly. Akurát tak, keby bola trať vybudovaná tak, aby po nej mohli jazdiť autobusy a potom hasiči, sanitky a policajti, ale potom by tu furt ostávalo riziko toho, že autičkári zalobujú a električky budú stáť na moste medzi autami. Keby toto mesto nezažívalo pseudoborníkov na dopravu a takých čo pravidelne zavádzajú ako im ide o preferenciu MHD a skvalitnenie, tak by som tam ten most nechal v stave aby mohli aj autobusy po ňom chodiť. Kým vykape táto garda automobilových šialencov, tak si veru počkáme. Starý most v takom stave ako si písal by som ponechal v civilizovanejšej krajine kde zákazy platia pre všetkých a nie v meste kde je pešia zóna ozdobená autami, BUS-pruhy slúžia ako dobré parkovisko a po Starom moste si napriek zákazu autá jazdia a šoféri sa tvária, že o ničom nevedeli, pričom na to bola reklama jak na summit Bush-Putin, atď. Myslím, že prípadov by sme tu našli každý x...
Reakcia na: Mike #123133:

Tak si prosím do Petržalky Električkovú trať -už dobrých 25 rokov tu výstavba mešká. To vieme všetci.
Reakcia na: Martin Fundárek #123117:

To je pravda priestor pred hlavnou stanicou je dosť malý. Ono celý priestor by tam chcelo prestavať, koniec koncov sú na to plány. Ale namiesto tých nezmyslov - veľkého nákupného centra a pod. či čo tam plánovali by radšej mali myslieť na dopravnú obslužnosť. By som si vedel predstavit viacpodlažný obratisový objekt - na prvom podlaží by mali konečnú električky na druhom trolejbusy a na treťom autobusy, samozrejmostou by bol bezbariérový pristup. Vzhľadom na terénne pomery pri Hl. stanici by to mohlo byť pomerne realizovateľné.
Reakcia na: MiroBA #123130:
Ale je zásadný rozdiel diametrálne linky u električiek a autobusov! ❗
Reakcia na: S499.1023 #123126:

K tým mýtnym nálepkám..., tak korupcia kde v SR nie je...
Neviem, nemusí to byť na základe nálepiek.
Sú mestá ktoré to zavedené majú napr. niekto tu spomenul Londýn, tak by som čerpal skúsenosti odtial.
Reakcia na: S499.1023 #123129:

Z netu som to veru neodpísal, zhodou okolností čítal som o tom podrobnejší článok nedávno v jednom dopraváckom časáku.
Dosiahnuť vo vete gramatické zhodu -a iní tu nerobia chyby???
A mám vlastné kritické myslenie, opakujem sú to len moje domienky a nemusím mať pravdu, to som nikdy netvrdil, že silou-mocou čo poviem ja musí tak aj byť.
A nikoho tu neosočujem, keď má niekto na niečo iný názor.
Reakcia na: S499.1023 #123127:

Praha i Brno má linky diametrálne to viem ale Praha má hlavne aj metro. A metro je o inom než busy i električky.
Potom nechápem tú dlhoročnú tencenciu v BA diametrálne linky likvidovať. Koľko aj na tomto fóre bolo kriku že linky odvšadial všade nemôžu jednoducho byť? A ja sa pýtam aká je to spravodlivosť??? Niektorí môžu mať a iní zase nie?
Ja som sa len držal dlhoročnej tendencie v Bratislave. Dobre nech sú diametrálne linky, ale potom aj ja si teda prosím byvalú 117 alebo 59(to mi je jedno aké čislo) s celodenným intervalom -večer by mne osobne veľmi bodla a premňa nech stojí aj v centre. A prosím si aj bývalú 112sku aj 21čku a 54ku. Toto nám všetko zobrali -keď diametrálne linky tak pre všetkých. Naše sídlisko je tiež veľké, je tu X 12posch. domov. Od nás ľudia nepotrebujú pohodlne cestovať?
A ked mám byť taký sebec, mne možu byť električky ukradnuté
pretože som z Petržalky. Ja sa k tomu už vyjadrovať nebudem, nech sa vyjadrujú vodiči električiek -oni to majú najlepšie odsledované a máme na to aj odborníkov ktorí berú za to velké prachy.
Treba sa teda rozhodnúť bud mať diametrálne linky z každej mestkej časti do každej ale z o to redším intervalom alebo z hustým intervalom len do stredu mesta. Oboje sa plnohodnotne reálne v súčasnej dobe mať nedá.
Bodaj by to tu bolo ozaj tak ako v Prahe a v Brne.
Reakcia na: MiroBA #123115:
Tuším si naozaj autista. Encyklopedické vedomosti perfektné (pokiaľ si to neopisoval z nejakého Miš-Mašu), schopnosť dosiahnuť vo vete gramatickú zhodu obmedzená, schopnosť vlastného kritického myslenia nulová.
Reakcia na: Martin Fundárek #123114:
7507/7715 pravdepodobne vznikla ako náhrada za 7715/7716 po pretvorení 7716 na 7610. Podobne 7713 slúžila po zániku banánu 7714 ako univerzálny prvý voz do súprav s T3SUCS, ktoré nemali svoj pár (7713/7772). Samozrejme bola snaha kvôli pohodliu vodiča dávať dopredu "esúčko" ale 7713 napriek enormnej snahe niekoľkých generácií elektrikárov odmietala fungovať ako druhý voz ? .
Reakcia na: MiroBA #123111:
Autista. Koľko má Brno alebo Praha radiálnych liniek? Žiadne civilizované mesto si nespraví z centra megaobratisko MHD.
Reakcia na: MiroBA #123110:
Náhodná kontrola nálepiek by znamenala akurát tak ďalšiu korupciu, nehovoriac o omnoho menšom výbere. Alebo si myslíš, že by bola politicky priechodná cena ročnej nálepky vo výške 360-násobku ceny dennej?
Reakcia na: Valec #123123:
Nebola to náhodou tá kauza vtedy, čo sa majiteľ sťažoval, že zriadením BUSpruhu príde o časť zákazníkov - IADistov, že nebudú mať kde parkovať?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.