Reakcia na: Martin Fundárek #123118:
No ja by som nenechal na moste žiadny pruh pre gumokoly. Akurát tak, keby bola trať vybudovaná tak, aby po nej mohli jazdiť autobusy a potom hasiči, sanitky a policajti, ale potom by tu furt ostávalo riziko toho, že autičkári zalobujú a električky budú stáť na moste medzi autami. Keby toto mesto nezažívalo pseudoborníkov na dopravu a takých čo pravidelne zavádzajú ako im ide o preferenciu MHD a skvalitnenie, tak by som tam ten most nechal v stave aby mohli aj autobusy po ňom chodiť. Kým vykape táto garda automobilových šialencov, tak si veru počkáme. Starý most v takom stave ako si písal by som ponechal v civilizovanejšej krajine kde zákazy platia pre všetkých a nie v meste kde je pešia zóna ozdobená autami, BUS-pruhy slúžia ako dobré parkovisko a po Starom moste si napriek zákazu autá jazdia a šoféri sa tvária, že o ničom nevedeli, pričom na to bola reklama jak na summit Bush-Putin, atď. Myslím, že prípadov by sme tu našli každý x...
MiroBA
Praha i Brno má linky diametrálne to viem ale Praha má hlavne aj metro. A metro je o inom než busy i električky.
Potom nechápem tú dlhoročnú tencenciu v BA diametrálne linky likvidovať. Koľko aj na tomto fóre bolo kriku že linky odvšadial všade nemôžu jednoducho byť? A ja sa pýtam aká je to spravodlivosť??? Niektorí môžu mať a iní zase nie?
Ja som sa len držal dlhoročnej tendencie v Bratislave. Dobre nech sú diametrálne linky, ale potom aj ja si teda prosím byvalú 117 alebo 59(to mi je jedno aké čislo) s celodenným intervalom -večer by mne osobne veľmi bodla a premňa nech stojí aj v centre. A prosím si aj bývalú 112sku aj 21čku a 54ku. Toto nám všetko zobrali -keď diametrálne linky tak pre všetkých. Naše sídlisko je tiež veľké, je tu X 12posch. domov. Od nás ľudia nepotrebujú pohodlne cestovať?
A ked mám byť taký sebec, mne možu byť električky ukradnuté
pretože som z Petržalky. Ja sa k tomu už vyjadrovať nebudem, nech sa vyjadrujú vodiči električiek -oni to majú najlepšie odsledované a máme na to aj odborníkov ktorí berú za to velké prachy.
Treba sa teda rozhodnúť bud mať diametrálne linky z každej mestkej časti do každej ale z o to redším intervalom alebo z hustým intervalom len do stredu mesta. Oboje sa plnohodnotne reálne v súčasnej dobe mať nedá.
Bodaj by to tu bolo ozaj tak ako v Prahe a v Brne.