Reakcia na: Martin Fundárek #123114:
7507/7715 pravdepodobne vznikla ako náhrada za 7715/7716 po pretvorení 7716 na 7610. Podobne 7713 slúžila po zániku banánu 7714 ako univerzálny prvý voz do súprav s T3SUCS, ktoré nemali svoj pár (7713/7772). Samozrejme bola snaha kvôli pohodliu vodiča dávať dopredu "esúčko" ale 7713 napriek enormnej snahe niekoľkých generácií elektrikárov odmietala fungovať ako druhý voz ? .
MiroBA
Konkrétnejšie by som pre informácie doplnil. Posledná klasická električková linka 15 v Stuttgarte skončila 8. 12. 2007 vlastne zmenila sa na normalne rozchodovú rýchlodtážnu U15. Skoro celá trasa je na povrchu niekde so značným stúpaním až 85promile.
Po skončení zmeny na 1435mm rozchod je k dispozicií aj 18km tratí metrového rozchodu a riešených je to trojkolajovou splitkou. Tento metrový rozchod má slúžiť pre historické vozidlá muzeálnej prevádzky.
Tu by som dodal ešte keby sa tak teoreticky podarilo podobným spôsobom prebudovať el. sieť v BA na rýchlodrážnu, vtedy by som si aj vedel predstaviť práve to linkovanie tými 5timi linkami. Dúvam že práve budúca trať do Petržalky bude prvým krokom takéhoto postupného prebudavávania. ?