Reply on: AAA #123094:
and
Re #123113 Martin Fundárek: No skúsim teda požiadať o rozpočet popr. faktúru za nejakú opravu trate lebo ma zaujímajú tieto údaje. Pokiaľ viem aj jeden občan, ktorý môže mať cca ?22 rokov? žiadal zase od mesta nejakú zápisnicu zo zasadnutia alebo niečo a nechcelo mu ju poskytnúť tak zažaloval Bratislavu a nedávno vyhral súdny spor. Ale súdiť sa mi nechce nemám na to nervy a peniaze na to dávať nebudem asi.

MiroBA
Konkrétnejšie by som pre informácie doplnil. Posledná klasická električková linka 15 v Stuttgarte skončila 8. 12. 2007 vlastne zmenila sa na normalne rozchodovú rýchlodtážnu U15. Skoro celá trasa je na povrchu niekde so značným stúpaním až 85promile.
Po skončení zmeny na 1435mm rozchod je k dispozicií aj 18km tratí metrového rozchodu a riešených je to trojkolajovou splitkou. Tento metrový rozchod má slúžiť pre historické vozidlá muzeálnej prevádzky.
Tu by som dodal ešte keby sa tak teoreticky podarilo podobným spôsobom prebudovať el. sieť v BA na rýchlodrážnu, vtedy by som si aj vedel predstaviť práve to linkovanie tými 5timi linkami. Dúvam že práve budúca trať do Petržalky bude prvým krokom takéhoto postupného prebudavávania. ?