Reply on: Kakke #123045:
Tiež si nemyslím, že by Starý most mal nejakú extra historickú hodnotu, aby sa nemohol nahradiť mostom novým. Ale podľa môjho názoru variant opravy existujúcej konštrukcie s výsledným stavom 2 x električka +1 bus pruh je podstatne lepší, než stavať nový most 2 x električka + 2 x IAD + 0 x bus pruh. A stará konštrukcia sa mi aj viac páči, než prezentované tzv. víťazné riešenie novostavby.
MiroBA
Konkrétnejšie by som pre informácie doplnil. Posledná klasická električková linka 15 v Stuttgarte skončila 8. 12. 2007 vlastne zmenila sa na normalne rozchodovú rýchlodtážnu U15. Skoro celá trasa je na povrchu niekde so značným stúpaním až 85promile.
Po skončení zmeny na 1435mm rozchod je k dispozicií aj 18km tratí metrového rozchodu a riešených je to trojkolajovou splitkou. Tento metrový rozchod má slúžiť pre historické vozidlá muzeálnej prevádzky.
Tu by som dodal ešte keby sa tak teoreticky podarilo podobným spôsobom prebudovať el. sieť v BA na rýchlodrážnu, vtedy by som si aj vedel predstaviť práve to linkovanie tými 5timi linkami. Dúvam že práve budúca trať do Petržalky bude prvým krokom takéhoto postupného prebudavávania. ?