Reply on: Martin Fundárek #123117:
Akonáhle bude existovať prepojenie Petržalka - Filiálka, tak význam Hlavnej stanice pôjde dole nie? Inak škoda, že sa prestali využívať koľaje hore nad nástupišťami autobusov. Viem, že je to muzeálna koľaj a v budove pri koľajach sídli múzeum dopravy. Neviem koľko koľají tam je a či by tam bolo možné nástupište. Každopádne by sa tam dali končiť vlaky prichádzajúce zo smeru Kúty, ktoré končia v BA. Vyžadovalo by si to veľké náklady ale predstav si aké by to bolo, že by sa ľudia prešli od vlaku buď budove na rohu Pražskej/Šancovej alebo by mohli zliezť dole k autobusovému nástupišťu, ktoré by samozrejme muselo byť posunuté aby sa tam mohol spraviť hore perón. Potom by budove hlavnej stanice neprekážalo vôbec keby neexistovala tá prístavba a šla by dole - ostal by len historický originál.
Valec