Reakcia na: S499.1023 #123108:
Konkrétnejšie by som pre informácie doplnil. Posledná klasická električková linka 15 v Stuttgarte skončila 8. 12. 2007 vlastne zmenila sa na normalne rozchodovú rýchlodtážnu U15. Skoro celá trasa je na povrchu niekde so značným stúpaním až 85promile.
Po skončení zmeny na 1435mm rozchod je k dispozicií aj 18km tratí metrového rozchodu a riešených je to trojkolajovou splitkou. Tento metrový rozchod má slúžiť pre historické vozidlá muzeálnej prevádzky.
Tu by som dodal ešte keby sa tak teoreticky podarilo podobným spôsobom prebudovať el. sieť v BA na rýchlodrážnu, vtedy by som si aj vedel predstaviť práve to linkovanie tými 5timi linkami. Dúvam že práve budúca trať do Petržalky bude prvým krokom takéhoto postupného prebudavávania. ?
mna by napr zaujimalo ako je to naozaj ? 
MiroBA
Hm to mýto ako si predstavujem, to práveže neviem -ale funguje to vi ných mestách vraj, že aj v Londýne tak inšpiroval by som sa systémom tam. Ja osobne som rozmýšlal jednoducho o predplatných nálepkách -podobne ako dialničné nálepky a to by sa námatkovo kontrolovalo a udelovali príp. sankcie.
Nj nejaké počiatočné investície by to určite vyžadovalo ale návratnosť by bola veľmi rýchla.