Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Este by sa dalo viest T41 APU okruhovo. Zacinala by na Budkovej isla by na pomocny agregat dole kopcom po Drotarskej a hore na Budkovu uz po dratmi spat po Mudronovej. Prestup by bol na Budkovej a pri Amfiteatri.? Takto by sa nemal nicit pomocny agregat. Sluzba by sa davala za "trest" kvoli neustalemu sa toceniu.... Prestavky by riesil striedac.
Reakcia na: VLK #196816:
Áno, to by celkom dávalo zmysel.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Ma take napadlo, zeby sa mohla dobudovat vyhybka a mohla by jazdit trolejbusova 41 hl. st. - Lovinskeho? a pri voz. Hrobonova by bol prestup na X41 (docasne autobusova)
Reakcia na: ivanbuto #196810:
TB s APU sú podľa mňa jasné, nakoľko máme jednu ostrovnú trať kde je nutné pre výjazd použiť práve APU... ja to vidím na zahustenie intervalu L33 a ich použitie práve tam...
Reakcia na: 810zssk #196795:
ak to nepostavíš ako súčasť prestavby, neviem si potom predstaviť nejaké búranie toho postaveného... rovnako neviem prečo podľa teba je prepojenie cez UNB vyhadzovaním peňazí...

Error: nikto nepovedal že skolabuje tak ako nikto nepovedal, že to Ballo aj postaví ? ale v každom prípade je to riziko, ktoré je nutné vziať v úvahu...
Reakcia na: 810zssk #196807:
Tak logika mi hovorí, že keď príde 30 električiek úplne novej konštrukcie, tak je efektívnejšie ich mať niekde, kde je to technické zázemie lepšie.
Reakcia na: Andy #196812:
Na čo je dobrý všeobecne akýkoľvek trolejbus s APU? Na to aby sa v prípade potreby príležitostne využil. Tozn výjazd a dojazd na nejakú ostrovnú trať (ako 33 na Molecku) - 2 max 4 krát za deň aj to bez cestujúcich. Alebo keď vypadne prúd tak aby mohol ďalej pokračovať po trase. Prípadne si to viem predstaviť počas nejakej víkendovej výluky (2 max. 3 dni).
Ale žiadny APU nie je vhodný na to aby sa denne s cestujúcimi každé kolo (ak nie je zrovna obrat 4 hodiny) štartoval... a vypínal. Na to je keď tak plnohodnotný duobus, aké majú v USA.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Tak načo sa tie 30Tr s APU objednávali? Kto o tom rozhodol a prečo? To bolo tak, že niekto večer na pive dostal nápad, že objednajme aj nejaké krátke trolejbusy s APU, však bude sranda, a ráno keď vytriezvel, tak sa to už nedalo zmeniť? 🙂
Reakcia na: ivanbuto #196810:
načo potom takéto vozy DPB požadoval? zasa ďalší dôkaz toho, akí amatéri o doprave rozhodujú
Reakcia na: 810zssk #196798:
Osobne veľmi pochybujem, že 30Tr s APU sú stavané na to, aby každé kolo zapínali pomocný motor a štverali sa s sním do obrovského stúpania z Búdkovej na Drotársku.
S tými vozidlami ešte bude problém, kam ich dať, aj vzhľadom na ich obmedzenú kapacitu. ?
Myslím, že je reálnejšie, že po výstavbe TT Tesco Lamač - Avion (ak bude), keď už bude nutnosť reformovať aj linkové vedenie trolejbusov a trať na Pražskej bude obsluhovaná linkou s hustejším intervalom, sa obnoví opäť A-41 a zruší nesystémová T-64.
Keď alebo ak sa raz Drotárska zatrolejuje, potom samozrejeme tam patrí trolejbus, či už ako prejazd z 203 alebo inak.
Isteže dopyt po MHD na Drotárksej vzhľadom na výstavbu viacerých bytových domov nie je o nič menší ako na úseku Búdkovej, kde jazdí 207.
Reakcia na: Mike #196804:
Tak akoze mohli by to zlucit s 203 (Koliba - Drotarska - Jelacicova) 😃 alebo spravit tu blbu spojku a zaviest 203 Koliba - Drotarska - hlavna stanica.
Reakcia na: Mike #196791:
Po dodávke nových vozidiel sa predbežne počíta s navrátením intervalu 203+207 a predpokladám aj 206 cez pracovné dni. (203+207 ale asi bude 12 celodenne vrátane rannej špičky).
Reakcia na: Quakeman #196803:
Ale o akom technickom zazemi hovorime? O dennej udrzbe ci tazkej udrzbe? Lebo ustredne dielne su uz dnes na Trnavke a aj tak mame nejake tie vozy v Kraksnanoch 😉
Reakcia na: Quakeman #196803:
tak z toho som jeleň - čo potom bude na Hroboňke, keď všetky staré vozy majú skončiť na Trnávke, ako píše TeBeCe a nové vozy tam pôjdu tiež(ako píšeš Ty a počul som aj ja)? ? kúpime ešte zo päťdesiat ďalších vozov? ?
Reakcia na: trolejbus6207 #196800:
Ked si spocitame vydavky do oprav na 25 Tr, tak kazdy normalny ich rozobere, preda suciastky do Brna a inam, skla pre Citelisy (BA) autobusy ponechat, sedadla ponechat pre 15 Trky nakolko su to tie iste. Nezarobi na tom DPB miliony sice, ale aspon nieco + usetri. A nebolo by odveci sa poohliadnut nad zaobstaranim 6 ks 2motorovych klbovych trolejbusov - Skodovka, Solaris i Hess ich vyrabaju
Reakcia na: 810zssk #196798:
Aj keď na to nie sú stavané a obrat na Búdkovej nie je pre 12m voz za súčasných pomerov vhodný, tak tam má ísť 64...
Reakcia na: 810zssk #196785:
Pravdaže všetky pôjdu na Trnávku keď tam budú mať servisné zázemie.
Reakcia na: VLK #196789:
Chapem teraz spravne, ze cely projekt skolabuje na tom, ze tam taky jeden Ballo ktory ma komplexy z toho ze jeho nakupne centrum bude lepsie a rychlejsie dostupne verejnou dopravou?

P.S.: Keby sa trat zo Stefanikovej napojila pod zemou, aspon by nebolo treba riesit ziadne preferencie, ziadne semafory, atd. to by bolo prave najlepsie...
Reakcia na: MatejBA #196799:
ak by to urobili tak, ako píšeš, bolo by to riešenie z blata do kaluže, však ani jedna 31Tr nepríde s APU a museli by sa na DD ťahať Tatrou ako 15Tr-ky...
Reakcia na: TeBeCe #196794:
podľa tohoto rozpisu predpokladám, že sa vyradia všetky 15Tr-ky radu 07 a 08 a zostanú všetky zgenerálkované 15TrM, zo sólo zostanú všetky novostavby 14TrM a ešte zo desať starých vozov v najlepšom stave, takže nové vozy pôjdu hlavne na Hroboňku a nové zadelenie nebude potrebné, otázka zostáva, ako sa vedenie postaví ku 25Tr, však náhradné diely na ne musia stáť nenormálne prachy(možno to skončí tak, že sa nechajú odstavené pokiaľ sa neskončí odpisovanie a potom pôjdu do šrotu), nechám sa prekvapiť

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.