Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #201437:
Ty nevieš, že na Slovensku je in zavádzať nové a nové zľavy pre určité skupiny občanov a následne zvýšiť ceny pre tých posledných platiacich? Zrušenie zliav v rannej špičke nie je politicky priechodné, však by ťa dôchodcovia palicami ubili za to, že by si museli zaplatiť cestovné, keď "potrebujú" v pondelky a štvrtky mohli stáť pred LIDLom už 10 min. pred otvorením, aby sa mohli prehrabovať v novej akciovej ponuke.
Reakcia na: endrucio #200869:
Pred mesiacom som sa tu rozčuloval, že DPB požaduje poslať sťažnosť poštovou zásielkou, čo v prípade reklamácie nevytlačenia dvoch CL v celkovej hodnote 1,8 EUR mi prišlo ako nelogické.

Kvôli férovosti považujem za dôležité napísať aj pokračovanie príbehu.

Pokúšal som sa elektronicky podpísať sťažnosť, ale ten systém je tiež kategória sama o sebe...
Nakoniec som sa rozhodol, že to poriešim osobne, keď budem mať cestu okolo dopravného podniku.

Keď som sa vrátil z dovolenky, v mailoch na mňa čakalo vyrozumenie od DPB, že moja sťažnosť bola opodstatnená (na základe prebytku peňazí v danom automate) a vracajú mi 1,8 EUR. Včera mi dorazil aj šek, takže v tomto prípade musím dať dopravnému podniku maličký palec hore za kladné vybavenie reklamácie.
Reakcia na: diwi #201435:
Možno by stačilo zrušiť bezplatné cestovanie dôchodcov v čase rannej špičky ? Ale nie, len si spomínam na cestovanie rannou 28 z DNV. Stáli sme na každej zastávke lebo tam vystupoval dôchodca idúci do záhradky. Ráno o 7.00. Neviem, či by niečo nestihol keby išiel povedzme o 9.00
Reakcia na: 4004 #201433:
Ano, smer je v podstate preddefinovana trasa po ktorej vozidlo ide a z nej to listuje zastavky - ide to nahodit aj ked nie je nahodena sluzba, ale musi ten smer byt nahraty v PP (myslim ze su tam tie smery po ktorych v CP ide aspon jeden spoj).
Reakcia na: AAA #201428:
Ojóóóój, takých "priamych vlakov" potom na SK máme až až.
Reakcia na: 810zssk #201432:
Aha, dik. Takze "smer" (predpokladam ze ma svoju databazu) je ako sa rozhodne ci spoj ukazuje zastavky smer Cilizska pre linku 75, 78, 201 ci 202 a podobne?
Reakcia na: 4004 #201431:
Ak nie je nahodena sluzba tak len linku a ciel, spodny riadok je prazdny. Jedine ak volic navoli smer, potom to ide normalne.
Ked nieje nahrana sluzba na vozidle, co ukazuje bocna tabula?

Kazdy ciel v databaze ma nahraty aj scrollujovace zastavky? Ako sa to tam vsetko zmesti?

Dik.
A este co je dolezite: ak by tato nahradna suprava z DNV meskala dlhsiu dobu (dajme tomu ze 60 min - hoci to by ju skor odriekli), tak ten vlak do Leopoldova nebude cakat a vypravia tam inu supravu. Na rozdiel od skutocneho priameho vlaku za ktory sice obcas vypravia nejaku nahradu ale do ciela v 99% pripadov ide aj povodna suprava.
Reakcia na: AAA #201428:
No, to by sme mohli akykolvek prejazd supravy povazovat za priamy vlak. Faktom je ze cestujuci to standardne nema ako zistit. V cestovnom poriadku to nie je, v ziadnom ozname to neuvadzaju, ani nic podobne.
Reakcia na: 810zssk #201427:
De facto to priamy vlak je, keďže mi to povedala samotná vlakvedúca. To, že je prečíslovaný, a teda technologicky ide o iný vlak, nie je pre bežného cestujúceho relevantné.
Reakcia na: AAA #201425:
Nie, nie, priamy vlak to nie je - to co spomina Peon je vlak z Viedne, ktory bezne konci na hlavnej stanici, ale pocas vyluky v DNV a dalej je nahradeny mimoriadnym vlakom Devinska Nova Ves - Bratislava hl.st. Po tomto mimoriadnom vlaku ide suprava zrejme na predmetny osobak. Cielom je prave to aby z hlavnej stanice uz potom nemusela ist spat do DNV.

Cize zhrnutie:
1. Bezne ide vlak Wien - Bratislava hl.st. - Wien.
2. Kvoli vyluke z BA hlavnej nemoze ist spat do Viedne, preto je skrateny po Lamac.
3. V useku DNV - BA hlavna ide nahradna suprava, aby bol mozny prestup na vecerne IC; povodna suprava ide z DNV naprazdno do Lamaca a odtial s cestujucimi spat do Viedne.
4. Nahradna suprava po prichode do BA hlavnej dalej jazdi bezne vlaky.
Reakcia na: AAA #201425:
Chyba: Odchodom z hl. st. o 18:00.
Reakcia na: 810zssk #201414:
Určite to dôvod nie je. Len je zaujímavé, že v danej časovej polohe nie je žiadny Os Kúty(Malacky) - Leopoldov vedený, z čoho vyplýva, že zrejme ide o súpravu z vlaku 3029 BA hl. st. - Leopoldov s odchodom z hl.st. 18:29, ktorá ide zrejme naprázdno do DNV.
Reakcia na: petert777 #201423:
Prosim, upresnime si terminologiu. Trolejbusy maju oznacenie 30Tr a 31Tr. Pismenom T sa oznacuju elektricky od Skodovky (29T, 30T). Nech sa nam to potom nepletie 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #201400:
Ja len pozorujem aké scény sa deju na Linke 204, keďže ňou často cestujem. Niektoré klimatizácie sú menej hlučné, pretože nie sú nastavene na plné fúkanie, ale chladia ako tak. Niektoré to majú však tak nastavene že by som to prirovnal teplému fénu na mokré vlasy no s hukotom motorového rybárskeho člnu. Keby som mal obsluhovať ten voz, v prom rade by som sa presvedčil či má zmysel púšťať klimatizáciu keď je vonku 25 c a je dosť veterno. Pretože tie okienka postačujú na dostatočné odvetrávanie voza. V ďalšej T30 dieťa zahlásilo ,, aha mami jeej tu prší" kvapkala voda od šrobu v teplom slnečnom čase, Moja reakcia,, trocha vlahy z klimy neuškodí." Dostal som info, že klimatizácia sa riadne zanáša prachom a vraj sa to sa riadne usadzuje do voza na sedadla. Preto by som to nepúšťal na plné fúkanie ale radšej mierne. O tom, že po väčšinou starší sa tlačia do zadných priestranstiev a mladých do predných sedadiel som už neraz postrehol. Preto som i navrhoval dať k nízkopodlažným sedadlám na okna viac nálepiek s panáčikom o paličke. To si aspoň deti skôr všimnú s rešpektom ako dospelí. Čo sa týka nezaradenia T 31 so sklzom sa divým, pretože akokoľvek testovalo sa na linke 204 všetko čo sa už mohlo, teraz posledne 2 dni nie sú ani dve T 30 . Tam už mohla kľudne začať s testom 31. Viete niekto o tom, ako to je s vodičským preukazom typu D či DP robieva úplnú autoškolu. Pred mesiacom mi bolo povedané, že nie nerobia. Jedna žiadosť ostala ostala tým hluchá ale s novými vodičmi na Tr. sa roztrhlo vrece na 14 sa to to teraz hemží. Posledne počúvam od ľudí na kramároch. ,, vzducho prázdna 211 na 490 m trase je zasa nevyužitá, prečo to nedajú do mesta" ?... Moja odpoveď znela ,,pretože staré mesto Mickiewiczova - 212 kramáre , Vojenská nemocnica zrejme tiež vozí vzduch. " Mne akokoľvek nevadí, že sú na 211 ale všímam si tie reakcie ľudí kolegov, keďže vyťaženejšie linky sú obsluhovaným len pov. 14Tr . 🙂 Najprv sa cestujúci blažene šokovali na Trnávke s novými trolejbusmi , bolo z toho velké halo,, a teraz pre zmenu 204 je so všetkými starými. ? # čo dodať ? Treba vydržať raz sa dočkáme...
Za zástavkou Bajkalská smerom na Prievozskú/ Prístavný most sa zlievajú 3 pruhy + zástavka do úplne ľavého. Samozrejme vytvára sa kolóna ktorá zablokuje celú križovatku zakaždým. ?
Reakcia na: david1 #201420:
Nizsie som to uz napisal - ten vlak by mal byt jeden z tych co idu len po Lamac, avsak kvoli pripoju je v useku DNV-Hlavna stanica zabezpecena nahradna suprava. Ta povodna ide naprazdno do Lamaca a tam potom zacina cestu spat.
Reakcia na: 810zssk #201416:
aha... tak to potom netuším...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.