Reakcia na: endrucio #200869:
Pred mesiacom som sa tu rozčuloval, že DPB požaduje poslať sťažnosť poštovou zásielkou, čo v prípade reklamácie nevytlačenia dvoch CL v celkovej hodnote 1,8 EUR mi prišlo ako nelogické. Kvôli férovosti považujem za dôležité napísať aj pokračovanie príbehu.
Pokúšal som sa elektronicky podpísať sťažnosť, ale ten systém je tiež kategória sama o sebe...
Nakoniec som sa rozhodol, že to poriešim osobne, keď budem mať cestu okolo dopravného podniku.
Keď som sa vrátil z dovolenky, v mailoch na mňa čakalo vyrozumenie od DPB, že moja sťažnosť bola opodstatnená (na základe prebytku peňazí v danom automate) a vracajú mi 1,8 EUR. Včera mi dorazil aj šek, takže v tomto prípade musím dať dopravnému podniku maličký palec hore za kladné vybavenie reklamácie.
Valec