Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pytal som sa priamo obch.zastupcu SOLARIS SLOVENSKO, okrem ineho som aj zagratuloval aspon k minivyhre - dodaniu URBINO 10. Vyzera ze to,tak novododane Urbinka 10 budu este v starom facelifte, no ak sa vyuzije opcia v r.2015 , tak tie budu s novym facliftom, nakolko od r.2015 prechadza SOLARIS na novy facelift.

ADD2: 308 000/ks za vozidlo - klbak NB18. Solaris chce dodavat do vyspelej Europy, tak si nebude kazit meno vo svete, ze doda nejaku "s*acku" so slabou klimou, slabym ramom atd atd ako sme zvyknuti u SOR, ktory to ma (mal) na haku. 36 000 sa nam zda vela ( 272 vs. 308 tisic) , ale realne nie je, povinna klima a inf.system atd atd zase az tak vela nie je.

Tot jeho mail:
"Dobrý deň,
nehnevajte sa, ale ceny v prípadoch kde nevyhráme, nezverejňujeme.
Môžem Vám len zodpovedne povedať, že cenu vozidla nenavyšuje iba klimatizácia, ale vo vozidlách je na základe požiadavky DP Bratislava nový informačný a odbavovací systém pre cestujúcich za relativne veľké peniaze.
Mrzí ma, že to nevyšlo, ale v každom prípade ďakujem za Vašu gratuláciu.

Pokiaľ máte na mysli, či Solaris Urbino 10 bude v novom vyhotovení, tak ešte nie – oficiálne sa nový SOLARIS predstaví v Hannoveri 24. septembra 2014 a ku klientom sa dostane začiatkom roka 2015.

Ďakujem za Váš záujem J.

S pozdravom

Ing. Lubomír Melichar
konateľ spoločnosti"
Reakcia na: 4004 #201456:
S radostou.
Reakcia na: Marek1978 #201462:
Nečítal som celé súťažné podklady,ale zaručene ti viem povedať,že tých 40 000€ si niekto uleje do vačku pretože sme v Slovakistane ?
Reakcia na: Valec #201461:
ano to chapem, ale skoro 40tis na kuse sa mi zda vela.
Reakcia na: Marek1978 #201458:
Však ale:
- menšia objednávka,
- novší infosystém,
- klíma hodná viac ako 1 cent,
- ... (doplňte tí, čo ste čítali súťažné podmienky).
Reakcia na: Marek1978 #201458:
Tiez sa cudujem ze 308 000 EUR /(bez dph) za SOR ? To nevedel lacnejsie dodat SOLARIS, ked dal sola za 192 000 ? Ale nejako si musela fin.skupina vyfakturovat tu zbabranu 1-2 seriu, ktoru vystuzovali niekolkokrat a usly zisk z napadnuteho 1. tbus tendra.
Reakcia na: Marek1978 #201458:
idú komunálne voľby ...
Reakcia na: 810zssk #201446:
Za tie Sv jazdy môžu *****ské dotačné pravidlá - keby Zločinecká odviezla vlakom, neobjednaným "vo verejnom záujme" či ako sa to hovorí, na vlastné obchodné riziko, bola by jej alikvótne krátneá dotácia za použitie súpravy mimo režim záväzku verejnej služby.
Reakcia na: 810zssk #201436:
Dakujem.
Inak k prímestským linkám: Nepoznáte niekto legislatívu týkajúcu sa krížového financovania? 801 a 901 sú totiž akože komerčné (801 len medzištátny úsek, 901 celá), pričom osobne mám podozrenie že DPB ich môže krížovo financovať z dotácií na MHD. V Česku bolo toto napadnuté Jančurom u Českých dráh, takže by ma zaujímalo či by to bolo možné aj u nás.
Reakcia na: 810zssk #201453:
Väčšina politikov sa tvári, že verejný rozpočet je ich ?
Reakcia na: Ike #201450:
Samozrejme, ten niekto nech si to plati zo svojho 🙂
Reakcia na: MatejBA #201451:
zabudol si dodať, že niekto vplyvný ?
Reakcia na: Ike #201450:
Tak podme rovno platit MHD Hornej Marikovej, co ak tam byva niekto z BA ...
Reakcia na: 810zssk #201449:
Pre niekoho to "cudzia obec" nie je ?
Reakcia na: IGIs #201448:
Tunel. Nic nez obycajny tunel mestskych penazi v prospech cudzej obce.
Tak ohľadne L630 bol podpísaný dodatok /treba prekliknuť na zmluvy, vpravo sa zobrazia podrobnosti a na spodu je PDF-ko/
http://www.digitalnemesto.sk/sk/detail/povinne_zverejnovanie&idCity=507911000
Reakcia na: Valec #201444:
Poobedňajšia špička je menej intenzívnejšia. Je to dané viacerými faktormi: jednak pracovný čas v zamestnaniach je odlišný, no čas ranného nástupu je často totožný a jednak ak zoberieme študentov, ktorí tiež tvoria významný podiel cestujúcich, tak väčšina začína prvou alebo nultou hodinou (prakticky všetci vo veku od 6 do 19 rokov) a končí odlišne.

Vo vedeckých článkoch týkajúcich sa pohybu za prácou je špička definovaná rôzne, no najčastejšie som sa stretol s intervalom 6:00-8:30. Definovať tú poobedňajšiu je horšie. Môžeme sa baviť o intervale 14:00 - 18:00 no intenzitou nedosahuje ani polovicu rannej.
Reakcia na: dyspozytor #201443:
Inak tie Sv vlaky z MA do BA su tiez uzasne efektivne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.