L98 ne Vyšehradskú neni zlý nápad, lebo tá dnes nemá plánované napojenie na šalinu, a samotná Vyšehradská je od nej pomerne ďaleko. Ale ja som skôr aj tak za ten nápad so zrušením L93 a ako náhrada vedenie jednej z liniek 98/99 (asi 99) cez Vyšehradskú namiesto Znievskej. Vyšehradská by tak bola napojená na šalinu. Ale to by potom musela konečná L98 ostať na Jasovskej => konečná L99 na Antolskej.
Neviem, tiež dosť špekulujem. Všetky verzie majú svoje výhody aj nevýhody
Však miesto L98, tá by mohla končiť vo vozovni (príp. aj na Vyšehradskej, ale to by chcelo riadnu odvahu). Z Jasovskej (a okolia) by tak zostali priamo do centra 91 a 801.
No tak pozerám, že bočný transparent namontovali, vonkajšie hlásenie zastávok namontovali, cúvaciu kameru majú ako bolo požadované, v predu na oboch stranách sú nejaké biele "krabičky" vie niekto čo to môže byť? Klimatizačná jednotka z týchto nie najdetailnejších fotiek vyzerá byť odlišná od terajšej avšak nevidím zadný transparent, ktorý mal byť takého formátu ako predný a taktiež nevidím determálne okná i keď je pravda, že dnes je už možné vyrobiť také sklá, že nemusia byť tmavé tak snáď tam sú. ?
Trochu od veci ale aj TESCO Lamač má zlé spojenie. Tam by sa dali spraviť na hlavnej ceste zastávky a k ním by mieril priamo z Tesca podchod. Bolo by to na zastávku síce ďaľej kao teraz, ale ak sa ide tunelom, tak si to človek ani neuvedomí a mohli by tam po novom zastavovať všetky linky nie teraz čo je ten chaos.
Niečo také je aj v Prahe. Žiaľ už si z toho moc nepamätám ale tuším v centre Černý most to nejak takto fungovalo k stanici metra
K nemocnici by bolo z dlhodobého hľadiska lacnejšie vybudovanie lávky ponad Chorvátske rameno od zastávky Bzovícka. K hlavnému vchodu je to rovnako (+-50m) ďaleko.
Bankobystrické boli prvé tohto typu na Slovensku, a potrebovali získať určité povolenia, aby mohli v SR jazdiť. A keďže úrad, ktorý tie povolenia vydáva sídli v BA, tak tie jazdy prebiehali v BA.
Ale to v podstate nemá súvis s testovaním po výrobe.
Tie trolejbusy sa vyrábajú v Plzni, a výrobca si takto testuje, či všetko vyrobil správne, a zisťuje, čo je potrebné doladiť. Nie všetko môže otestovať vo výrobnej hale. Keby tie jazdy robili v Bratislave, tak by oprava prípadných problémov bola náročnejšia a drahšia, pretože by museli od výrobcu prísť až sem kvôli veciam, ktoré takto odhalia a opravia hneď tam.
tak ako aj žilnské sa testovali inde,banskobystrické tu v BA ...tak ja neviem)!! ved volakedy to robili v ostrove a mali tam trať na to,potom sa to zrušilo.. a teraz to pendluje kade tade ..To sa fakt skor rozpadne ako dodá ))))?