Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #198159:
Hoci som rozhodne proti takemuto sposobu obstaravania, stale je lepsie ked je spriaznena firma BUSE ako ked to je EMtest, ze ano..
Reply on: 810zssk #198155:
Spriaznená firma také čosi vyvinula a tak je nutné to požadovať, aby si udržala trh. Inak, vôbec si neviem predstaviť,a už vôbec nie s akou spoľahlivosťou, ako môže taká čítačka SMS lístka fungovať, keď čo typ mobilu, to iný displej a zobrazovanie správ...
Inak prilohou zmluvy na klbaky ma byt aj "Program zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu, údržbu a opravy dodaných dráhových vozidiel" - drahovych vozidiel? Wut? 🙂
Reply on: luky133 #198156:
EURO6 je u SORky len vo faze prototypu, viacero veci tam naznacuje ze SORka to nebude (hoci su tam nejake body za dvere navyse, hoci opat zamaskovane do poctu nastupnych prudov).
Reply on: ross #198151:
No podľa rýchleho prezretia podmienok som tam zatiaľ nič nevidel čo by ho zvýhodňovalo. Motor musí byť min. EURO6. (SOR je už EURO6, alebo je ešte stále vo fáze prototypu?), s klimatizáciou tiež nemôžu klamať keďže každý musí uviesť jej presné parametre ? , čo ma potešilo tak aj keď to nakupujú z rozpočtu a nie EÚ peňazí tak stále chcú počítadlo cestujúcich, ľavý displej na zobrazenie čísla linky, dokonca prvý krát u nás bude aj displej na zobrazenie poradia vozidla ? atď. 🙂
V podkladoch je vela zaujimavych veci, predbezne by som tipol ze SORka to nebude (zatial ale citam len podklady pre solo vozy). Specifikacia zakazky je spravena velmi kvalitne, autobusy sa vyzaduju v naozaj kvalitnej vybave, budu plne klimatizovane a obsahovat mnoho prvkov ktore dnes pouzivane nie su.

Co ma ale zarazilo je nasledovne:
"1 ks označovač papierových cestovných lístkov s čítačkou bezkontaktných čipových kariet pri každých dverách, z nich OCL pri prvých dverách bude vybavený samostatným integrovaným optickým čítacím modulom na automatizované čítanie SMS lístka, takýto modul musí byť bez väčšej úpravy podľa potreby v budúcnosti integrovateľný aj do OCL bez tohto modulu"
Okrem toho ze nechapem ako chcu automatizovane citat SMS listok, obavam sa ze to naznacuje uvahy o zavedeni povinneho nastupu prvymi dverami s kontrolou CL.

Osobne by som radsej privital poziadavku aby pri prvych dverach bola umiestnena tlaciaren CL co by do buducnosti umoznilo zavedenie doplnkoveho predaja u vodica.
Reply on: 810zssk #198153:
Diky. ? Mohli by to zverejňovať aj bez registrácie, ale chápem, že potom by nemali prehľad kto si tieto podklady prebral. ?
Reply on: luky133 #198152:
Co tak to vyskusat? 😛 Hej, ide to
Skúšal sa niekto na webe dpb.sk zaregistrovať ako "fake" firma aby sa dostal k podkladom? Funguje to tak ako to bolo pri trolejbusoch? Lebo rád by som si pozrel čo z pripomienok, ktoré boli navrhnuté aj prešli. ?
Reply on: Michal111 #198148:
Super, budu dalsie SORky...?
Reply on: diwi #198149:
1) Dúfam, že to myslíš len, ako troll, lebo inak by si si teda na tomto fóre moc nevylepšil reputáciu ?

2) Ja vidím len pár poloskompletizovaných 15T, neviem, ako ostatní
toto je natacane na jesen v Plzni, SKODA TRANSPORTATION, neni su hento nase nove elektricky?

http://www.youtube.com/watch?v=zG_mtF4juRo
Tak a mame vypisany tender na nakup 50ks autobusov.
Tak na stranke DPB sa pise ze k presmerovaniu dojde od 3.3., cize este maju dva dni na zverejnenie 🙂
Reply on: Valec #198145:
Ved ked nie tak poslem spravnemu organu dalsi pozdrav...
Reply on: 810zssk #198144:
No, ak si to príslušné oddelenie dnes prečíta v novinách, tak možno tie CP aj stihnú pripraviť.
Reply on: Emil #198143:
Od 1. marca? Hmm, tak to je dnes posledny den na zverejnenie CP podla zakona o cestnej doprave. Som velmi zvedavy ci ho dodrzia.
Neviem či to tu už bolo:
http://www.nku.gov.sk/documents/10157/5d53f5a7-eba7-4c2f-9374-ef7193ac47f9
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky

Správa o výsledku kontroly vynakladania verejných prostriedkov a oprávnenosti
čerpania finančnej dotácie poskytnutej samosprávnymi krajmi v zmysle zmluvy o výkone vo verejnom záujme v regionálnej autobusovej doprave (roky 2010 - 2011).
Počas výkonu kontroly bolo zistené, že BSK v písomných výstupoch z kontrol vykonaných u dopravcu za rok 2010 nedodržal zákon o finančnej kontrole.
Pri hospodárení s finančnými prostriedkami nebolo u dopravcu zistené porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov
Možno by bolo dobré aj nasledovné rozmiestnenie revízorov, ktorí by celý deň robili iba svoj úsek napr.: Molecova-Janotova, Chatam sófer - Most SNP, Park kultúry-Kapucínska, Račianske mýto-SAV, Karpatská-Hlavná stanica..... proste na významných úsekoch, pri ktorých musia daným úsekom prejsť naozaj všetci cestujúci z danej lokality. A ptm by boli ešte nejaké partie čo by pobehovali po obslúžných, minibusových a regionálnych linkách

Mne sa páči v Budapešti, že pri každom vstupe do metra je niekoľko revízorov, ktorí kontrolujú všetkých cestujúcich čo idú do metra. Revízory sú tam ako na nosných, tak na menších linkách a kontorly sú veľmi časté. Keď som tam bol na dovolenke tak bol kontrolovaný 1-2 krát do dňa a to nepočítam metro. Tam musí byť počet čiernych pasažierov asi minimálny

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.