Zdroj? To ze je tam vizualizacia z BA este nic neznamena, cim ale nevylucujem ze tam byt mozu Uvadza sa ze to vyvijali s BUSE, takze moze ist o to co sa robilo pre ten stary bratislavsky tender...
ja by som dal potom keď budú prelinkovávať že
1 hlavná stanica- vazovova-mariánska- kamenné nám- šafko- petržalka
2 hlavná stanica- vazovova- trnavské mýto- ŽST nové mesto
6 karlova ves- most snp- jesenského- obchodná- hl.stanica
7 vinohrady- račianska- radlinského- obchodná- šafko- petržalka
3 linky na hlavnú stanicu, pričom by bolo priame spojenie šafko hl.st a hl.st trnavské mýto
možno menšie kozmetické úpravy
a 1 preto obkľukou, aby každá trať v meste bola obsluhovaná myslím v centre
ostatné linky viacmenej bezo zmeny samozrejme všetky tieto linky obojsmerne
myslím si že do petržky 2 linky bohato stačia na teraz ak sa trať nerozvetví alebo tak nejako potom ak sa dokončí po janíkov dvor tak max 3 linky .. to je postačujúca kapacita
Sumár Nového času čo splnili a čo nesplnili starostovia v BA: http://www.cas.sk/clanok/269210/takto-starostovia-dodrzali-predsavzatia-z-roku-2013-z-50-slubov-splnili-iba-28.html Opäť to je potrebné brať s veľkou rezervou lebo pri niektorých veciach som sa riadne zasmial. Napr. v Dúbravke tvrdia, že nie je známe kedy sa začne s opravou električkovej trate a že to závisí od fin. možností magistrátu pritom je už výberové konanie a začať sa ma v prvej polovici roka... ?
Zároveň ak by linka z KV do Petržalky premávala okolo SNM nezastavovala by na zastávke Šafárikovo námestie, alebo by musela ísť okolo SND cez Jesenského a po Štúrovej k Šafku. Takže trasa cez tunel by bol v tomto prípade rýchlejšia
Mne sa celkom páčil návrh špičkovej linky Molecova - tunel - Nám.SNP - Petržalka.
Jazda z Molecky na Šafko by síce trvala o cca 2 min. dlhšie avšak na ceste späť by to bolo o 1-2 min. kratšie. Čiže ak to dáme do kopy je to porovnateľné.
Pokiaľ by sa autobusová zastávka Malá scéna ako sa uvažuje presunula bližšie k Šafárikovému námestiu prestupný uzol by sa vytvoril tam a Most SNP by mal zmysel ako taký len ako zastávka v centre a prestup na linky 88+91/191 a samozrejme ešte 82 pokiaľ sa nechystá zrušiť po dobudovaní električky ku Viedenskej.
Na linky 30 a 37 by bol prestup na Lafranconoch a na 50 a 70 na novom Šafku. Tým pádom by tam linka 4 v 8 min. intervale bohato stačila, keďže na Šafko by druhá linka stále išla.
Trasa linky cez Kapucínsku by mala zmysel v tom, že by sa zajedno konečne spojila Kapucínska so Šafkom, Euroveou a juhovýchodom.
Určite však bude potrebné zmeniť linkové vedenie električiek. Osobne by som navrhoval jednu linku pre Raču, ktorá by išla k Janíkovému dvoru. Ptm linku z Ružinova cez Obchodnú do KV ako náhrada za linku 5. Nezabúdajme, že onedlho vznikne prestupný uzol Blumentál. a pozor na kapacitu. Kým súpravy odvezú 330 ľudí nové električky ich odvezú len 240. Čiže budú linky musieť jazďiť častejšie
A teraz riešia, že či bude linka 801 premávať aj naďalej. Keďže je to komerčná linka, DPB zrejme nezverejní či si na seba dokáže zarobiť... Čo predpokladáte vy? Ja si myslím, že sa o 801-ku nemusia báť.
Otázka:
"Dobry den,
rad by som sa informoval ci nemate niekto informacie o pripadnej prevadzke linky 801 v roku 2014?
Pytam sa kvoli tomu ze samotna linka bola sprevadzkovana z grantoveho programu budujeme partnerstva 2007-2013 a tak aj ked som to mozno zle pochopil drieme vo mne obava ci DPB neplanuje tuto linku zrusit v pripade vycerpania penazi z tochto grantoveho programu.
Aka je v sucastnosti naplnenost tohto spoja , myslite si ze sa oplati DPB prevadzkovat tuto linku aj bez podpori grantu ?"
Odpoveď 1:
"tato linka sa urcite nebude rusit...je velmi vyuzivana...bude nadalej premavat...do riku 2013 bola urcena ako skusobna linka ci sa ujme alebo nie...kedze sa tato linka pravidelne vyuziva,cize sa ujala,tak bude premavat nadalje...touto linkou sa vozi coraz viac a viac ludi"
Odpoveď 2:
"Máte predstavu koľko ľudí sa vezie v 1 spoji? Aké minimálne množstvo považuje DPB za vyťaženú linku?"
Ja by som im tam k tomu niečo odpísal, ale nemám čo keďže nie som lepšie informovaný ako oni.
Z fóra susedia.info vyberám zaujímavosti súvisiace s linkou 801:
14. 8. 2013
"Ahojte susedia,
chcem sa podelit o nemilu skusenost so soferom 801 a informovat sa, ci mal niekto podobnu skusenost.
Pri ceste z Rajky kupujeme listok vo FT a pri ceste z BA zasa v €, byvame tu tri roky a nikto s tym nikdy nem,al problem az doposial. Jeden z nasich stalych soferov ma postavil do pozoru a zacal s vypocuvanim ci zarabam vo Ft a ze preco si kupujem ja aj moj syn listky vo Ft. Bol dost neprijemny,ako aj obycajne byva, ale tentokrat to presiahlo hranicu unosnosti. Tato ista vec sa zopakovala dcere. Vzdy mame nachystane Ft presne aby nemuseli vydavat.
Ďakujem"
Ja keď som tam dnes po dlhšom čase bol, tak ľudia čo platili vo forintoch nemali žiadny problém.
Dnes ma prekvapilo, že na 801-ke si v Rajke kupovali až traja ľudia cestovný lístok vo forintoch (jedna maďarsky hovoriaca pani a dvaja Slováci). Doteraz čo si pamätám si každý pýtal v eurách.
(Z fóra susedia.info) Otázka: "Neviete ci nejaký internetový obchod doručuje aj do pohraničia Rajka a okolie ??" Odpoveď: "Niekedy sa dalo dohodnúť priamo s vodičom. Nadiktoval som adresu v Čunove a vodičovi som povedal, aby neodbočil do Čunova, ale nech ide rovno ďalej." Tak toto by som si ja netrúfol.
Výkony beriem, to je samozrejme problém. Inak mi ale interval prakticky totožný s Račianskou radiálou príde pomerne adekvátny, keďže by šaliny využívalo určite viac ľudí, ako využívalo L95 pred uzávierkou Starého mosta. A o tom, či by ľudia využívali L6 z Petržalky až do KV, alebo nie, o tom sa asi nemá zmysel baviť, i keď som tvoju verziu stále nepochopil. Podľa mňa by to pomohlo už len kvôli tomu, že z južnej časti Petržalky pod Most SNP prakticky nič nechodí (a zo severnej je len dosť zdĺhavé spojenie).
V prípade, že by tam ale jazdili len 2 celodenné linky (to by som si potom rád na vlastné oči porovnal ich zaplnenosť ráno a v sedle), tak potom samozrejme len L1 a L3 (o L8 by sme sa mohli baviť len ak by náhodou existovala trať na Dostojevského rade). L6 som myslel len ako posilu v špičke, a keďže L7 je blbosť, tak potom mi zostávalo toto.
No, ok, ale to by bolo podmienené úplným zrušením L6, ktorá by bola v úseku PKO - KV nahradená L9, chápem to správne? Alebo chceš L6 nechať (kvôli Mostu SNP, napríklad), ale potom ti v tom premyslenom 2 min. preklade bude robiť šarapatu. Čiže buď nesúmerný interval kvôli L6, alebo nedostatočná kapacita spod Mosta SNP. Či?
Ako si si dozaista vsimol, reagoval som na Amosa, nie na teba, teda hovoril som o jeho nazore na mna.
K tvojim otazkam:
1) Pretoze L6 nejde (okrem Safka) nikam kam by ktokolvek mal racionalny dovod nou ist. Navyse jazdi len v spicke, teda v sedle by ti zostal interval 8 minut (cez vikend 15) co je proste malo. Na variant ze tam budu jazdit aj 1 aj 3 aj 6 zabudni, tie vykony niekto musi aj zaplatit.
2) Preklad L4+L5 v Dubravke (4 min), do toho v useku Karlova Ves - River Park vkladana L9 v intervale tiez 4 minuty, takze dokonaly nasledny interval 2 minuty. Smerom do tunela by bol "preklad" 2-4 minuty, co by bolo dost akceptovatelne.
No, dobre, fakt si cením, že už viem, čo si o názoroch iných myslíš, ale mohol by si mi prosím ťa odpovedať na moje dve otázky?
1) Prečo je L6 do Janíkovho dvora horšia ako L8 (prosím, zohľadni moje argumenty), resp. o čo je horšia ako súčasné prestupové riešenie z KV cez Zochovu resp. Most SNP
2) Ako by si pri L9 s intervalom 4 minúty riešil preklady v KV
Ale samozrejme ze je to len moj nazor. Polovica veci co tu vsetci piseme su len nase nazory, to neznamena ze budeme kazdu druhu vetu zacinat slovami "moj nazor".
Bohuzial tvoj nazor na mna (a vlastne tvoj nazor na cokolvek) je mi srdecne ukradnuty.
1) L59 je prvy adept na zrusenie po zavedeni II. etapy. Dnes jej trasa v idealnom pripade bez zapch trva 38 minut. V skutocnosti je to dlhsie. (kde su tie casy kasty vodicov L117)
Dnes L3 spravi Kamenne - Raca za 27 minut a predpokladam, ze na Kamennom bude elina z Vysehradskej za 10-12 minut.
3) nic idealnejsie ako dogma pre brtislavsku siet neexistuje. Ono aj preto sa to nazvalo dogmou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.