"Nové trolejbusy sú podobne ako všetky vozidlá DPB najviac vyťažené v čase prepravných špičiek, no na rozdiel od starších trolejbusov poskytujú viac miest na sedenie, takže aj v čase špičky poskytujeme vyšší komfort cestovania." ? tak toto može naozaj napísať len niekto z dpb ktorý sa v špičke (a vlastne asi nikdy) vo vozidle MHD neviezol, ale ako pobavilo ?
K unifikácii vozového parku mám jednu vtipnú históriu, ktorá sa mi stala pred pár týždňami na ASMN.
Pred stanicou ma oslovil pán, že ako sa dostane na hlavnú žel. stanicu. Odkázal som ho na linku 210 a ukázal som na novučičký červený trolejbus pri výstupišti, že toto vozidlo treba sledovať a nastúpiť, keď príde k nástupišti hentam. Vravel som mu, že o počet zastávok sa nemusí starať, nech cestuje až na konečnú. Pán bol evidentne prvýkrát v meste, lebo ani automat na lístky nevedel ako vyzerá. Pán sa poďakoval a odbehol si dakde. O tri minúty sa začal približovať SOR na L21 a zastavil pri náštupišti. Na poslednú chvíľu som si všimol už len to, že pán uteká za autobusom L21, nastúpil a odišiel. Pevne verím, že nešiel až do DNV a vystúpil na Predstaničnom.
Aj toto dokazuje, že mať všetky vozidlá rovnakej farby/druhu/karosérie nie je úplne šťastné riešenie
Ja som ju videl dnes o 11:55 hod. na Štefánikovej smer SAV s označením 666 Ďáblice, ale neviem či to bola tá istá pražská Karosa, čo sa tu už spomínala, lebo táto mala nalepené #1319 a tá pražská, aspoň pokiaľ viem nalepené čísla nemá. ŠPZ som si nevšimol, jedine že by na ňu tie čísla medzičasom dolepili, ale nerozumiem prečo zrovna 1319.
Už je jeseň, vegetačné obdobie je OK, ale ak nerátam rekonštrukciu hornej časti električkovej trate na Hlavnú stanicu, nič iné sa tam nedeje. Takže podľa Transprojektu sú na vine zase už len tie stavebné povolenia?
Ahojte, neviete dokedy je planovana znizena rychlost medzi Parkom K a tunelom? Podla mna ten nejaky podny statik ktory odporucil v den zosunutia pody aby sa kvoli otrasom znizila rychlost na to aj zabudol ze to mal aj odvolat to znizenie. Asi cakaju na jeho odborne vyjadrenie ci uz mozu zacat jazdit normalne diks
Zavesit lampy je jednoduche, ale niekto k nim musi natahat aj kable, ktore su dnes na opacnej strane cesty. A nove stlpy su uz zabetonovane bez kablov, takze pravdepodobnost, ze stare pojdu prec je nulova. Navyse tu prelozku nikto nezaplati len tak pre dobry pocit....ibaze by EU zaplatila projekt "modernizacia VO" ?
Myslím, že samostatné stĺpy VO/DPB sú dodnes aj napr. pri NOÚ (minimálne v poslednom úseku) a bohvie kde všade ešte. Každopádne tú Dúbravku sa hlavná architektka podľa svojich slov snaží riešiť - ale podľa toho, čo spomínaš, toto zjavne bude systémový problém vzťahu medzi DPB a mestom, ktoré sa tvári, akoby to ani nebola jeho firma, a teda sa to bude stále opakovať.
V Mariánkach išlo predpokladám opäť o niečo spojené s vlastníckymi vzťahmi - nemám v tom prehľad, ale marí sa mi, že ich DP bol polomestská/polosúkromná firma... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
matus7532