Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #196826:
treba sa pozrieť do územného plánu kadiaľ je navrhnutá trať do Lamača... myslím že toto bude nutné najprv upgradovať až potom premýšľať nad začatím ťahania trate...
Reakcia na: 810zssk #196824:
uvedomuješ si, že vyústenie tunela spod Hlavnej stanice podľa Ballo projektu je za Šancovou na Štefanovičovej (Šancovú týmto prekríži mimoúrovňovo) ❓
Reakcia na: Solider #196889:
pokiaľ viem, tak aj tu sú najčastejšie problémy s diferákom, niekedy to nechajú dospieť do takej absurdity, že sa musí kúpiť komplet nová zadná náprava, holt je to cena za jednomotorový klbák na trati so stálym stúpaním cca 7%, ktorý jazdí skoro nonstop plný
Reakcia na: trolejbus6207 #196884:
V Prešove boli problémy s diferenciálom, ale už to vyriešili obmedzeným nastavením.
Reakcia na: Ttom #196887:
Tak oblasť VN a Patrónky je pod drátmi, takže nevidím problém ?
Reakcia na: Petto #196852:
ved predsa tie 30Tr s APu pojdu na obnovenu 22, ako pozaduju obcania Dubravky ?
Reakcia na: luky133 #196870:
No najhoršie je na tom tá Hany Meličkovej smer DD. Neviem či to už opravili a Tománkova ? Keď prišli TEDOMy tak tam museli použiť kneeling, aby podlaha dosiahla výšku oproti chodníku porovnateľnú s inými bežnými zastávkami. Také koľaje ako sú vyjazdené tam som ešte nevidel
jo, tam to je uplna rovina, CB lezia v takej kotline
Reakcia na: Quakeman #196879:
sranda, že podobné problémy s 25Tr ako máme my, sú aj v Brne a Prešove, aj keď v menšom merítku a v Českých Budějoviciach s nimi problém nemajú, podľa webu im jazdí všetkých 31 vozov. nebude to tým, že majú rovinaté trate? nikdy som tam nebol, takže to nepoznám
Reakcia na: Petto #196882:
fakt, už si na tú prvú časť spomínam, tá druhá mi nič nehovorí... ?
Reakcia na: trolejbus6207 #196878:
v 2.tendri boli 1 alebo 2 body za 4/5 dveri , navyse boli tam ine parametre ako pocet sedadiel v NP casti a i.
Reakcia na: Quakeman #196879:
O tom viem, ale na ich stave sa prejavuje aj otrasná kvalita zastávok a niektorých častí ciest. Veď stačí sa započúvať ako tam počas jazdy všetko búcha, trasie, klepe. Kebyže jazdia na kvalitných cestách alebo aspoň tie zastávky nevyzerajú ako vlaková trať tak by sa neprejavovali takéto búchania, klepania atď. A v prípade, že akékoľvek vozidlo nebude mať kvalitný rám (teraz nenarážam na konkrétne autobusy/trolejbusy ale všeobecne) tak otázka prasknutia takéhoto rámu je ešte viac urýchlená,
Reakcia na: BigMac #196826:
je to presne tak, ako píšeš, Lamač mal byť dávno zadrátovaný, o drátoch v Mlynskej doline sa toho popísalo viac ako dosť a väčší nezmysel ako uvažované predlženie drátov na Trenčianskej som naozaj nevidel, to už aj tá L64 je oproti tomu systémové riešenie...
Reakcia na: luky133 #196870:
Neúplná pravda na 25Tr odchádza hlavne diferenciá lebo je neúmerne preťažovaný krútiacim momentom elektromotora.
Reakcia na: Petto #196875:
nechcem s Tebou polemizovať, ale nebolo to takto až v druhom tendri?
Reakcia na: BigMac #196871:
to tvrdím aj ja, odkedy sa Delfín a spol rozhodli ísť cestou 30Tr a 31Tr ?
Reakcia na: luky133 #196870:
Súhlasím, že aj to jeden z problémov tohto mesta. Nakúpime si vozidlá, ktoré sa preukážu ako menej kvalitné a navyše si ich sami ničíme na našich cestách.

Reakcia na: trolejbus6207 #196865:
Nepozadoval, bodovo zvyhodnoval az 14 bodmi v techn.rieseni a 6 bodmi 4 dvere v solo vozidle. Ano to bola diskriminacia aj podla EU aj UVO.
Reakcia na: Error 0x007 #196869:
Hopla 29T a 30T.
Reakcia na: luky133 #196870:
Takze prdiacim trofloSORom uz teraz mozeme kopat hrob (a to este ani nedosli)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.