Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ak by to vyhral mustang z levoče bola by sranda 😃 😃 😃 najlepšie je jeho "turbo" 😃 som jazdievla jedným, to bolo ako F1 ale keď ho dlai preč bol to len obyčajný bus 😃
Reakcia na: 810zssk #198168:
Sranda je, že pri kĺbových autobusoch chcú len jeden ks bočného panelu a nie dva ks ako je teraz štandardom. Buď ide len o preklep alebo menší krok späť...
Pre 810zssk: Ano,ja som to aj tak chapal,ze to je max dlzka ☺
Ale bolo by fajn mat tu dlzku a aj dobre vyzera,taktiez aj Solaris.
Pre Marek1987: Ja som vedel,ze Mercedes vyraba dlzku 18 ale myslel som 18,75 tu nevyraba. No ale taktiez vyraba aj mensie verzie oznacenie je nasledovne : do 10 m Citaro K, do 12 m Citaro L / Low Entry LE , do 18 m Citaro G no a na koniec GL 20m. No a do L rady aj 15 m tusim.
Inak dakujem vam chlapci.?
Reakcia na: MatejBA #198178:
No tak to sto krat radsej SORku ako Citelis.
Reakcia na: MatejBA #198177:
Iveco je pekné, pokiaľ sa na neho len pozerám z auta, ale inak to teda oproti SORu zrovna výhra nie je. ?
Reakcia na: 810zssk #198175:
Napríklad Mustang z Levoče? 🙂
Reakcia na: MatejBA #198177:
Ci Irisbus ci ako sa volaju teraz.
Reakcia na: Marek1978 #198176:
Tak mozno este nejakym zazrakom pride Iveco sem 😃
Reakcia na: MatejBA #198174:
Mercedes sa na taku cenu asi nedostane, ale nepredbiehajme.
Reakcia na: MatejBA #198174:
Mercedes prilis nepredpokladam. Ale Solaris by bol fajn, pripadne nejaky vyrobca z vychodnej Europy.
Reakcia na: 810zssk #198168:
Kiez by to vyhral Solaris ci Mercedes 🙂 (ale skor ten mercedes by som ja preferoval)
Reakcia na: N/A #198170:
Ale ved nikde nie je napisane ze ten voz musi mat 18,75 m. To je maximalna dlzka.
Reakcia na: N/A #198171:
Citaro aj Conecto maju 18m
Takze sa trochu opravujem. MAN vyrobil verziu 18,75m s 5 Dverami a je na skuskach. Samozrejme vyraba aj mensie verzie. Len u Mercedesu som si neni isty.
Reakcia na: 810zssk #198168:
Co sa zakazky tyka super. Solaris vyraba 18,75m verziu, Sor detto, o ostatnych netusim. Man a Citaro urcite nerobi ale mozem sa mylit.
Reakcia na: 810zssk #198168:
Ohľadne predispozície interiéru tam nie je nič? (počet sedadiel bez schodíka a pod.)

Inak super, každopádne ?
Klucove body vybavy:
- plne klimatizovany interier, okna musia byt uzamykatelne
- kamerovy system snimajuci interier vozidla, dverny priestor (okrem 1. dveri), oba boky vozidla a tiez situaciu pred vozidlom a za vozidlom
- informacny a tarifny system je podobnej specifikacie ako pri elektrickach a trolejbusoch, zrejme teda pojde o system novej generacie od BUSE
- vozidla bude vybavene aj oznacenim cisla linky na lavom boku (upustilo sa ale od oznacenia ciela na zadnej stene - vzadu bude len linka)
- vozidla budu vybavene oznacenim poradia na linke prostrednictvom elektronickeho displeja (odpadne sucasne pouzivanie tabuliek s poradim)
- podobne ako v elektrickach a trolejbusoch bude novy tarifny system vediet citat cipove karty a mat dotykove ovladanie, novinkou je ale vybavenie oznacovaca pri prednych dverach tiez systemom na automaticku kontrolu SMS listkov, pripadne listkov vo forme 1D a 2D kodov
- informacny system vo vnutri vozidla bude vyuzivat LCD TFT technologiu, zatial co vonkajsi vizualny informacny system zostava v podobe DOT-LED transparentov
- system bude mat styri okruhy akustickeho hlasenia: prvy pre vodica (hlasenia z dispecingu), druhy do interieru, treti pre vonkajsie hlasenia v priestore prednych dveri a stvrty pre vonkajsie hlasenia do priestoru vsetkych dveri - hlasenia budu moct byt zive z kabiny vodica, alebo prednahrate
- akusticke hlasenie vo vozidle bude mat automaticky regulovanu hlasitost podla aktualnej hlucnosti v danom prostredi
- vozidla budu vybavene systemom automatickeho pocitania cestujucich
- vsetky napisy v interieri musia byt okrem slovenciny tiez v anglictine
- zjednotene tlacidla pre znamenie vodicovi a dopyt
- vyzaduje sa tlacidlo signalizacie nudzoveho zastavenia co sa v ostatnom case nezvyklo pouzivat
Reakcia na: N/A #198166:
SOR sice vylucit nemozme, ale je to malo pravdepodobne vzhladom na specifikaciu zakazky.
Reakcia na: 810zssk #198161:
No, ja by som bol tiež za Solaris, aspoň čo sa konštrukcie týka. O Mane môžme snívať alebo lacnejšej verzie Citara. Osobne si myslím, že to bude zasa HnuSor.
Reakcia na: Mike #198162:
Presne, netreba zabúdať na to, že Solaris má životnosť len 5-7 rokov, zatiaľ čo karoséria SOR až 25. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.