Reakcia na: J #29779:
Ad budova na HN: Podla toho maleho obrazku v tom clanku to ma byt daka hnusna kocka. Dakujem, neprosim.
Garantujem Ti, ze ludia _budu_ radsej prestupovat (a budu musiet) pri takom systeme ako navrhuje tr3mp.
Ad zastavky na znamenie: Mozes si vybrat: Bud to bude stat vsade aj tam kde ludia nebudu nastupovat a vystupovat alebo to tam stat nebude a usetris cas a energiu.
Ad zachadzky: ta trat cez Slavicie a aj ostatne veci co popisal su len fobustova sci-fi vizie

Ad Soravia: Ak nebude spraveny nadchod alebo podchod nejako logickejsie nez je dnes k sTrESCU ZP (nie su schody,len dlha lavka) tak tam ludia nebudu cestovat tramvajami (aj ja si pockam par minut naviac na L63, ak mi to vyhovuje).
galiyosha
Ide mi len o to, ze sucasne navrhovana jedina elektrickova trat len ciastocne riesi obsluhu zapadnych stran blokov Luky I az V, Dvory I, III a IV a prakticky vobec neriesi obsluhu Dvorov V, VI, Kopcian a oblasti Matadoru. Cast z tychto ludi bude nutena pouzit napajacie autobusy, a tak im pribudne prestup naviac, cize kvalita dopravy sa pre nich paradoxne zhorsi. A ti ostatni budu na autobusy odkazani nadalej. Ide mi len o to, ze namiesto dozivotneho vozenia autobusmi (alebo v lepsom pripade trolejbusmi) by bolo vhodnejsie postavit druhu trat asi v trasovani tej zapadnej vetvy fobustovho navrhu dakde v schemach (tj na Petrzalskej strane asi trasa 90 len s tym, ze by nesla okolo Matadoru, ale cez Panonsku; podobne chodila 43 ked este nebol nadjazd z Noveho mostu na terajsiu Panonsku). Ja viem, uz len peniaze aby boli...