Reakcia na: chodec #225248:
1) Tie argumenty proti všetkému okrem Filiálky (kto to postaví, za čo, kto to bude udržiavať) v prípade tvojej milovanej Filiálky neplatia?2) Tebe Kubáček prebral frajerku alebo prečo do nekonečna točíš neexistujúcich "kubáčkovcov"? O.i. považuješ odbočku na Letisko za "nefinancovateľný megaprojekt", zatiaľ čo Filiálka je zrejme podľa teba samofinancovateľná?
3) Ešte stále si nepochopil, čo je to JASPERS, je to pre teba proste zlé slovo a bodka.
4) Podľa toho, ako hejtuješ prakticky všetko okrem Filiálky, musíš trpieť príšerným komplexom zo zneuznania tvojej odbornosti a vizionárstva.
chodec
odpoveď Mirtschi včera 21,21 hod.
Ach Mirtschi, Mirtschi mohutne vyjadruješ svoje názory ale zdá sa že si úplne od veci. Situáciu v Ústí nad Labem poznáš a diskutuješ o Bratislave. Napíšeš takúto vetu "Sú tam vôbec tak silné prepravné prúdy zo Záhoria, okolia Pezinka, Galanty, že by na Trnavské Mýto bolo nutné tahať v dohladnej dobe vlak? " tak to znamená že fakt problém Bratislavy ale vôbec nepoznáš. Choď v rannej špičke ku Slovnaftu aby si zistil aká je tam silná automobilová doprava, choď sa pozrieť na Račiansku a potom alebo sa dostaň do reálneho obrazu a začni reálne rozmýšľať, alebo skonči diskusiu a rieš Ústí nad Labem. O akej (novej) mestskej linke od Vinohradov píšeš, veď tam chodí električka, ale jej vyššie kapacity sú limitované, že už vozí obyvateľov z Rače a kratší interval je limitovaný priepustnosťou peážnych električkových liniek v centre mesta a svetelnými križovatkami. Hlavne že Ťa trápi otázka kto to bude financovať. Prezradím Ti, že aj ty zo svojich daní. Len je potrebné aby to bolo zmysluplne investované. Väčšinou to čo je lacné nie je vždy najlepšie, možno akurát tak pri kúpe handier na oblečenie ale nie pri dopravných stavbách. Takže hlavu hore a čítať s porozumením.