Reakcia na: chodec #225234:
Nech sa paci.1. Vedenie vlakov z jedneho smeru do roznych stanic v Bratislave (a teda aj z roznych stanic v Bratislave), co je pre cestujuceho nevyhodne, pretoze sa nemoze spolahnut na jednu husto jazdiacu linku s tym ze proste moze prist na stanicu a nieco pojde. Namiesto toho bude musiet pobehovat medzi stanicami podla toho odkial mu prave ide vlak, planovat na ktoru stanicu pojde a ked napr. pre zapchu vlak nestihne, presuvat sa na inu stanicu (odkial vlak mozno nestihne tiez). Inak povedane, v kazdom case bude platit ine trasovanie najvyhodnejsej cesty, cestujuci sa bude musiet ucit kedy ist ako a ak nastane mimoriadnost, cely cestovny plan je naruseny. To co sme v MHD za poslednu dekadu horko-tazko viac-menej opravili ideme teraz spravit na zeleznici. Kym ine mesta (Berlin, Vieden) naliali tazke miliony do vzniku centralnej stanice, my si ju chceme zlikvidovat.
2. Prirodzene na Filialku nebudu moct jazdit vlaky od severozapadu, teda Viedne, Prahy a Kutov. Tym padom tam nebude vhodne ani viest 6xx a 8xx vlaky, ktore si k spominanym vlakom pripojne. Nebude teda mozny prestup medzi dialkovou dopravou a regionalnymi vlakmi jazdiacimi na Filialku.
3. ZST Filialka sa nachadza na vychodnom okraji sirsieho centra.
4. Bratislava hlavna stanica sa nachadza v osi vychod-zapad zhruba v strede mesta Bratislava.
Hlavna stanica samozrejme rekonstruovatelna je. Mozno za vela penazi, to nepopieram, ale Filialka tiez nie je stavba za 5 eur. A ked uz liat obrovske peniaze do stanice, tak aspon do tej ktora je polohovo a prevadzkovo vhodnejsia. Za peniaze ktore ma stat Filialka sa daju robit rozne zazraky, vid. napr. Antwerpen Centraal.
810zssk