Reakcia na: david1 #225251:
Takže cestujúci do DNV, Malaciek, Lamaca budú mať zo 120/130 luxusný dvojhodinový interval (REX do Viedne jazdí každú hodinu)? Kvantum ľudí vystupuje na Vinohradoch, ale ake kvantum ide až na hlavnú stanicu? Ak všetkých pošleme na Filialku, budú sa "precpávať" po Krížnej a Šancovej? Aj tí, ktorí teraz idú z hlavnej pešo? Možno by tebe Filiálka pomohla (neviem, kam cestuješ), ale hľadajme riešenie, ktoré pomôže "drvivej" väčšine za rozumné náklady. Na to by sme potrebovali detailnejšie prieskumy, ale "sedliacky" rozum niečo napovie.
A neboj viem, že vybudovanie koľaje od BA NM nesie zvýšené náklady aj na zariadenia OZT.
MatejBA
Pripadne kebyze sa to urobi v hlbke Trnavskeho myta a potiahne blizsie ku krizovatke, aby bol prestup na MHD lepsi.
2./ Prestup na IC/EC/R na Filialke nezabezpecis. Iba ak by si ju ta tazke peniaze potiahol pod zemou smerom na Hlavnu Stanicu (namiesto Petrzalky) a spravil by si alternativnu trasu k Vinohrady - Hl. St.. Ale to sa neoplati vobec. Cize znova, jej vyuzitie moze byt maximalne na spickove spoje, takze investovat velke peniaze sa tam neoplati.
3./ Mozno myslel poloha na kraji centra mesta, lebo Filialka fakt nie je na kraji mesta.
4./ Tento bod tiez nechapem, kedze Hlavna Stanica je cca tak isto vzdialena od centra mesta ako Filialka. Plus vdaka nepristupu Sokolskej su tam slusne zapchy, ked pride viac ludi/vlakov.
810zssk: Tak zas ono by to uz problem byt nemal, ked ten vlak tam bude mat vmax 50km/h v tom useku tak tam staci hodit preferenciu ako ma elektricka na Hlavnu stanicu - subezne smery (Raca - Mesto, elektricky a Slimak - Kukucinova) budu mat zelenu + podla moznosti skratit, kedy naskoci cervene vystrazne znamenie na minimalnu moznu mieru, nech tam nie je cervena non stop. Ale zas ked ti tam pojde vlak rano a vecer mozno raz za polhodinu, tak to zas taky problem nebude.