Reakcia na: david1 #225251:
Takže cestujúci do DNV, Malaciek, Lamaca budú mať zo 120/130 luxusný dvojhodinový interval (REX do Viedne jazdí každú hodinu)? Kvantum ľudí vystupuje na Vinohradoch, ale ake kvantum ide až na hlavnú stanicu? Ak všetkých pošleme na Filialku, budú sa "precpávať" po Krížnej a Šancovej? Aj tí, ktorí teraz idú z hlavnej pešo? Možno by tebe Filiálka pomohla (neviem, kam cestuješ), ale hľadajme riešenie, ktoré pomôže "drvivej" väčšine za rozumné náklady. Na to by sme potrebovali detailnejšie prieskumy, ale "sedliacky" rozum niečo napovie.
A neboj viem, že vybudovanie koľaje od BA NM nesie zvýšené náklady aj na zariadenia OZT.
Joyki
No s tými taktmi: ja som už počul také návrhy, že čo idú pridať vlaky od júna, tak to v takých časoch, že v rannej špičke nový vlak (na Nové Mesto) pošlú tak pár minút pred vlakom na Hlavnú, tým pádom by sa nič nevyriešilo, maximálne pritiahlo ďalšie stovky ľudí na železnicu (výstavba D1/D4 a medializácia zahustenia taktu prinesie svoje... tú dopr. optimalizáciu neberiem vážne), ale stále by to plnilo tie isté vlaky na HLST, čo už dnes nestíhajú.