Reakcia na: chodec #225246:
Žijem v Ústí nad Labem, ale mám aj pár desiatok rokov odžité aj v Bratislave a preto viem, že žádná električka ani autobus z Vinohradov na Trnavské Mýto nejazdí. Leda jak s prestupom, na Račianskom Mýte na autobus/trolejbus. Viem, že v špičkách sú zápchy, ale to dá eliminovať podstatne lacnejšie preverenciou. Inak, z čias mojeho pôsobenia, pravda to bolo vždy poobede a je to pár rokov, zasa prejsť električkou trnavské mýto nejaká katastrofa nebola. Ja zo svojich daní už určite nie, kedže ich odvádzam v ČR. Jazdí fakt, tolko ludí v relácií Hlavná Stanica - Trnavské Mýto že sa tam nervomocou musí ťahať vlak, stavať stanica, pričom sú v súčasnosti ovela nutnejšie projekty? Keby Bratislava malá už zrekonštruovanú Hlavnú stanici, strojkolajnený úsek smerom na D.N.Ves, opravené železničné spojky... tak, ano nech mesto postaví Filiálku. Veď keď je to tak potrebný a nutný projekt, prečo s tým nejdeš podnikať ty? Prenajmi si aspoň dve malé motorové jednotky, dohodni sa so ŽSR, myslím, že nebudú proti, prenajmi si pár sto metrov koncového úseku , vybuduj tam aspoň jeden perón, nejakú malú budovu so zázemím a môžeš ako súkromník zvážáť lidí aj z Pezinka/ Galanty. Uvidíš ako ti to pôjde, časom budeš môcť možno prevádzku rozšíriť. Na začiatok ti relatívne moc peňazí nezhltne, teda oproti stavbe velkej stanice a elektrifikácií trate a vedeniu tam neviem kolkých vlakov.
david1
Už som to tu písal. Hlavná st. nestíha ani čo sa týka vlakov ani čo sa týka infraštruktúry ciest okolo a MHD. Preto kvantum ľudí vystupuje už na Vinohradoch a precpávajú ráno Račiansku radiálu.
Stanicu aj keď zrekonštruujú pre zvýšenie kapacity ju budú musieť posunúť ďalej od súčasných nástupíšť MHD. Už teraz máš peknú prechádzku od nástupišťa číslo 6 kam často dávajú obratové OS od N.Z.
EC máš v dvojhodinovom takte k nemu sú naviazané aj rýchliky a k nim by samozrejme išli aj naďalej osobáky, ktoré by kľudne mohli pokračovať min.do Malaciek aj pre návozy odvozy z DNV.
Čo sa bude nakoniec realizovať ukáže projekt Bratislavský uzol , ktorý mal byť hotový minulé leto.
Najnovší termín je leto 2018.
Stanica Predmestie je tesne po rekonštrukcii vrátane nástupišťa. Čiže nič z pôvodných plánov ako ju napr. posunúť severnejšie bližšie k Vinohradom sa nerealizovalo.
Stanica Vinohrady čaká na výsledok BA uzla a bude sa realizovať spolu s reko. trate Rača- Hl.st.
Čo bola zverejnená zmena GVD od Júna tak tie nové vlaky iba"nacpali" do súčasného GVD. Rozloženie tým pádom nie je samozrejme ideálne.