Reakcia na: 810zssk #225277:
1. A čo to je? Nie je to spojenie žel.staníc mestskými vlakmi ? U nás v trase napr. Biskupice - DNV či Rača - Petržalka /Rusovce/ .2. Jedine pod zem. No u nás vieš dobre v akom tempe a akom prevedení sa stavajú nové trate. Rušenie mimoúrovňových križení v Petržalke napr. lebo by nebolo na údržbu mostov...
Filiálka by riešila rozptyl nárazového dopytu na MHD v regionálnej doprave.
3. Daj link, kde si sa rozpisoval.?
810zssk
Vyhladovo jedneho pekneho dna si predstavujem ze vlaky budu mat na hlavnej stanici pobyt najviac 3-5 minut na dvoch nosnych regionalnych linkach: Galanta - Malacky v i=30, a Trnava - DNV taktiez v i=30 (kazdy druhy vlak dalej ako REX do W). Ak by sa medzi Hlavnou stanicou a DNV spravil idealny preklad, tak to mame vlak v prislusnom smere kazdych 15 minut (cize aspon 10 minut od odchodu vlaku do prichodu dalsieho) a na tieto linky (pokryvajuce drvivu vacsinu regionalnej dopravy okolo Bratislavy) nam staci jedno nastupiste s dvomi hranami. Pre Komarno este jedna hrana a sme vybaveni. Zvysok moze sluzit dialkovej doprave, ktorej zas az tak vela nie je.