Reply on: 810zssk #225258:
1.Oproti Viedni tu máš na jednej strane úzke hrdlo a nemáš všetky hrany rovnako dlhé resp. vhodné pre dlhšie súpravy.Riešením je posunutie nástupíšť no to bude zase mať vplyv na dochádzkovú vzdialenosť k MHD ako je už teraz z nást. č.6
15 min. postávanie nevidím nejak tragicky. Veľa krát to nestačí ani na vykrytie meškania , ktorý si vlak už prinesie. Ideal by to bolo poslať čakať niekam ďalej no si limitovaný priepustnosťou trate 110.
Ako tam chceš neskôr napchať všetky posilové vlaky + plánovaný BA S-Bahn?
2. Ako chceš rozšíriť Šancovú či Štefánikovu. Zrušíš chodníky? Zápchy sú tam už teraz denne. A to sa tam má presunúť IAD z centrálnej časti mesta. /Ukludnenie 29 Augusta, Mickiewiczova/
3. No lebo ráno hlavná má úplne prázdnu MHD ... ? max. v smere na stanicu... nestíha ani v dnešnej dobe odviesť nárazový dopyt.
Filiálka s dvoma nástupištami a 4 hranami určite nezruinuje rozpočet..
810zssk
Vyhladovo jedneho pekneho dna si predstavujem ze vlaky budu mat na hlavnej stanici pobyt najviac 3-5 minut na dvoch nosnych regionalnych linkach: Galanta - Malacky v i=30, a Trnava - DNV taktiez v i=30 (kazdy druhy vlak dalej ako REX do W). Ak by sa medzi Hlavnou stanicou a DNV spravil idealny preklad, tak to mame vlak v prislusnom smere kazdych 15 minut (cize aspon 10 minut od odchodu vlaku do prichodu dalsieho) a na tieto linky (pokryvajuce drvivu vacsinu regionalnej dopravy okolo Bratislavy) nam staci jedno nastupiste s dvomi hranami. Pre Komarno este jedna hrana a sme vybaveni. Zvysok moze sluzit dialkovej doprave, ktorej zas az tak vela nie je.