Reply on: Mirtschi #225267:
http://www.hauptbahnhof-wien.at/de/__Teaser/__Downloads/Fahrgastinfo_1_2015.pdfJe rozdelené na úseky A B C D E, vlaky môžu stať na A-C a D-E, ale považujem to za núdzové riešenie, nie je to veľmi príjemné pre cestujúcich.
810zssk
Vyhladovo jedneho pekneho dna si predstavujem ze vlaky budu mat na hlavnej stanici pobyt najviac 3-5 minut na dvoch nosnych regionalnych linkach: Galanta - Malacky v i=30, a Trnava - DNV taktiez v i=30 (kazdy druhy vlak dalej ako REX do W). Ak by sa medzi Hlavnou stanicou a DNV spravil idealny preklad, tak to mame vlak v prislusnom smere kazdych 15 minut (cize aspon 10 minut od odchodu vlaku do prichodu dalsieho) a na tieto linky (pokryvajuce drvivu vacsinu regionalnej dopravy okolo Bratislavy) nam staci jedno nastupiste s dvomi hranami. Pre Komarno este jedna hrana a sme vybaveni. Zvysok moze sluzit dialkovej doprave, ktorej zas az tak vela nie je.