Reply on: 810zssk #225258:
1.Oproti Viedni tu máš na jednej strane úzke hrdlo a nemáš všetky hrany rovnako dlhé resp. vhodné pre dlhšie súpravy.Riešením je posunutie nástupíšť no to bude zase mať vplyv na dochádzkovú vzdialenosť k MHD ako je už teraz z nást. č.6
15 min. postávanie nevidím nejak tragicky. Veľa krát to nestačí ani na vykrytie meškania , ktorý si vlak už prinesie. Ideal by to bolo poslať čakať niekam ďalej no si limitovaný priepustnosťou trate 110.
Ako tam chceš neskôr napchať všetky posilové vlaky + plánovaný BA S-Bahn?
2. Ako chceš rozšíriť Šancovú či Štefánikovu. Zrušíš chodníky? Zápchy sú tam už teraz denne. A to sa tam má presunúť IAD z centrálnej časti mesta. /Ukludnenie 29 Augusta, Mickiewiczova/
3. No lebo ráno hlavná má úplne prázdnu MHD ... ? max. v smere na stanicu... nestíha ani v dnešnej dobe odviesť nárazový dopyt.
Filiálka s dvoma nástupištami a 4 hranami určite nezruinuje rozpočet..
Ike
všetko sa dá keď sa chce. Napr.
1) Zmena organizácie vlakov tak, aby na HLST bol minimálny pobyt Os napr. tak, že žiadny Os by nemal terminus v HLST. Chceme velice robiť mestské vlaky, ale skúste ísť z Vinohradov do DNV. Síce prstom na mape rýchlejšie ako autom cez zápchy, ale keď ten vlak končí v HLST alebo minimálne tam vetrá 15 minút, tak už to konkurencieschopnejšie nie je.
2) Spomínaný ZabZar.
3) Presunutie RJ vlakov niekde inde a otvorenie Sokolskej. RJ má 14 súprav, neverím, že niektoré musí mať zrovna pri Múzeu dopravy.
A všetko je to oveľa lacnejšie ako stavať novú stanicu.